به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410

    پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 بد نیست نگاهی به ویژگی‌های کلی این دستگاه و مشخصات آن داشته باشیم. دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 یکی از دستگاه‌های کپی پرفروش و محبوب برند شارپ است که علاوه بر کپی، قابلیت پرینت، اسکن و فکس نیز دارد. این دستگاه که در مجموعه‌ی دستگاه‌های چندکاره قرار می‌گیرد از سرعت چاپ خوبی برخوردار است و می‌تواند در هر دقیقه چیزی حدود 20 برگ را کپی بگیرید.

     

    زمان ارسال هر برگ فكس توسط این دستگاه حدوداً 3 ثانيه طول می‌کشد. دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 امكان اتصال مستقيم به كامپيوتر از طريق پورت USB را دارد و برای انتقال مستقیم اطلاعات در آن می‌توان از flash memory استفاده کرد. دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 مجهز به كاست كاغذ 200 برگي و 125 صفحه حافظه ارسال و دريافت اسناد (با 2MBحافظه) است.

     

    در بخش‌های آتی به برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ مدل AM-410 و اشکالات مرتبط با این دستگاه پرداخته خواهد شد. در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با این دستگاه و سایر دستگاه‌های کپی شارپ می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی شارپ تماس بگیرید.

     

    تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410

    تعمیرات تخصصی دستگاه کپی شارپ مدل AM-410

    در این بخش به برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 و اشکالات مرتبط با این دستگاه اشاره خواهد شد. در صورت نیاز به سرویس‌های شرح داده شده در این بخش می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی شارپ تماس بگیرید.

     

    کمرنگ زدن دستگاه کپی شارپ مدل AM-410:

    علت اصلی کمرنگ زدن دستگاه کپی را می توان غالباً در بخش کارتریج و تونر دستگاه جستجو کرد. زیرا اگر تونر یا کارتریج دستگاه کپی خالی یا خراب باشد، کپی‌های خروجی دستگاه کپی کمرنگ یا بی کیفیت خواهند بود. البته تنظیمات بد نرم افزاری و یا استفاده از کاغذهای نامرغوب نیز در چاپ کپی کمرنگ بی تأثیر نیست. اگر خطوط عمودی سفید رنگ یا بخشهای محو در صفحه ظاهر شوند، احتمالا اشکال پیش آمده به دلیل کمی میزان تونر است.

     

    یکی دیگر از دلایل کپی کمرنگ می‌تواند کثیفی سطح بخش LSU در داخل دستگاه کپی باشد. در چنین وضعیتی بهتر است بخشهای داخلی دستگاه را تمیز نمایید. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال و سایر خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی شارپ تماس بگیرید.

     

    سیاه گرفتن دستگاه کپی شارپ مدل AM-410:

    سیاه گرفتن کپی توسط دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 در اغلب موارد به دلیل تنظیم اشتباه دستگاه و یا دستکاری شدن تنظیمات قبلی است. دستکاری تنظیمات سبب نامتعادل شدن كنترل تراکم روی کپی کننده و در نتیجه سیاه شدن کپی و مواردی از این دست می‌شود. برای رفع این اشکال می‌توان دستگاه کپی را ریست کرد. اگر با ریست کردن تنظیمات مشکل حل نشد، ممکن است نیاز به تعویض تونر باشد.

     

    توجه داشته باشید که شارژ کارتریج با تونر غیر اصل، در کوتاه مدت، موجب کیفیت بد چاپ و در دراز مدت آسیب دستگاه کپی می‌گردد. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با شارژ کارتریج و سایر خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ تماس بگیرید.

     

    سفید گرفتن دستگاه کپی شارپ مدل AM-410:

    به طور کلی برای رفع مشکلات مربوط به رنگ دستگاه کپی می‌توان از طریق منوهای دستگاه کپی اقدام کرد. این تنظیمات، می‌تواند مشکل را به طور موقت برطرف کند. اما متعاقباً ممکن است مشکلات دیگری مانند سایه دار کردن عکس‌ها و متن‌ها، یا سیاه شدن بیش از حد ایجاد می‌شود. بهترین راه حل در این وضعیت، بازگرداندن تنظیمات دستگاه به حالت اولیه است.

     

    در صورت مواجهه با مشکل سفید شدن برگه‌های دستگاه کپی توجه داشته باشید که ممکن است، عمر تونر دستگاه در حال تمام شدن باشد یا اینکه تونر با دستگاه هماهنگ نباشد. بهتر است در این گونه موارد، تعویض تونر را نیز مدنظر داشته باشید. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعویض تونر و سایر خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی شارپ تماس بگیرید.

     

    کدخطای دستگاه کپی شارپ مدل AM-410:

    رفع ارورهای دستگاه کپی شارپ تنها از طریق آشنایی با معنای این کدخطاها امکان‌پذیر است. به عبارتی دیگر برای رفع ارورهای دستگاه کپی، می‌بایست از این موضوع که هر کد خطا بیانگر چه اشکالی است، آگاهی داشت. البته به دلیل فراوانی کدخطاها، امکان حفظ تمامی آنها وجود ندارد و کاربر ناچار است با مشاهده هر کدخطا به دفترچه راهنمای دستگاه کپی مراجعه کند. (در فضای اینترنت نیز برخی از کدخطاها و معنای آنها وجود دارد).

     

    نکته دیگر آنکه کدخطای هر دستگاه با دستگاه دیگر تفاوت دارد. از این رو جهت رفع ارورهای دستگاه کپی شارپ ، به نوع و مدل دستگاه و ارورهای اختصاصی آن توجه شود. (نکته: برخی از ارورها و کدخطای مرتبط با دستگاه‌های کپی شارپ در بخش مقالات همین وبسایت توضیح داده است). در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع کدخطاهای دستگاه کپی و سایر خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی شارپ تماس بگیرید.

     

    تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 در محل

    تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410 در محل راهکاری جهت ارائه خدمت به آن‌دسته از کاربرانی است که به دلیل وزن بالای این محصول ترجیح می‌دهند تا عملیات تعمیر آن در محل انجام گیرد. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر کپی پس از تماس کاربر، به مکان مورد نظر اعزام شده و عملیات تعمیر را در همان‌جا اجرایی می‌سازند.

     

    در این شیوه امکان تعمیر تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه وجود دارد و کارشناسان اعزامی به سبب همراه داشتن آرشیوی جامع از قطعات و مواد مورد نیاز، محدودیتی در زمینه تعمیرات دستگاه کپی نخواهند داشت. کارشناس اعزامی جهت تعمیر کپی شارپ در محل از باتجربه‌ترین و متخصص‌ترین مهندسان حوزه تعمیر این مرکز است تا نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش در همان جلسه اولیه تعمیر حاصل گردد و از تأخیر در تعمیر و بازیابی دستگاه کپی حتی‌الامکان پیشگیری شود.

     

    نمایندگی دستگاه کپی شارپ

    نمایندگی‌ دستگاه کپی شارپ پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات، در حوزه «تعمیر» و «فروش» را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. نمایندگی دستگاه کپی شارپ، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی دستگاه‌های کپی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر دستگاه کپی است.

     

    کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی فروش و تعمیر دستگاه کپی شارپ مشکلات و پرسش‌های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

    منبع: تعمیر دستگاه کپی شارپ مدل AM-410

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 330

    ویروسی شدن لپ تاپ

    یکی از مشکلات همیشگی کاربران لپ تاپ های امروزی، مشکل ویروسی شدن لپ تاپ است. با ویروسی شدن سیستم آنچه که اتفاق می‌افتد، نمایش بیش از اندازه‌ی پنجره‌های فرعی، کاهش سرعت دانلود از اینترنت، کار کردن‌های بیش از اندازه CPU، کندی و سرعت پایین و فریز شدن سیستم به شکلی کلی و مواردی از این دست است. در صورت اطمینان از ویروسی شدن لپ تاپ، پیشنهاد کارشناسان نصب یک نرم افزار ضد جاسوسی و یا استفاده از ویروس‌کش‌های رایگان موجود در فضای اینترنت است.

     

    از همین رو در این مقاله برآنیم تا برخی از برنامه‌های موجود جهت مقابله با ویروس‌های راه یافته به سیستم را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم. اگر شما نیز در طول روزهای اخیر متوجه ویروسی شدن سیستم مورد استفاده خود شده‌اید، می‌توانید با مطالعه مقاله پیش رو، با برخی از کارامدترین نرم افزارهای موجود جهت مقابله با ویروس‌های راه‌یافته به سیستم آشنا شوید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در ارتباط با این نرم افزارها و یا دیگر خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ ایسر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر تخصصی لپ تاپ ایسر تماس بگیرید.

     

    ویروسی شدن لپ تاپ

    پیشگیری از ویروسی شدن لپ تاپ

    برخی از ویروس‌های راه‌یافته به سیستم به اندازه‌ای مخرب هستند که عملاً لپ تاپ شما را فلج می‌کنند. در ارتباط با این ویروس‌ها، بهترین راهکار، استفاده از نرم افزارهای امنیتی است. یکی از برترین نرم افزارهای موجود جهت رفع مشکل ویروسی شدن لپ تاپ، نسخه‌ی تک‌کاربره‌ی نرم‌افزار امنیتی Bitdefender Total Security و یا نسخه Kaspersky Total Security است. (استفاده از این دو نرم افزار نیاز به تهیه اشتراک سالانه و پرداخت هزینه دارد).

     

    دو نرم افزار مذکور بنابر گزارش‌های ارائه شده از سوی وب‌سایت‌های معتبری نظیر AV Test و AV Comparatives، جزو برترین و کامل‌ترین نرم‌افزارهای امنیتی دنیا محسوب می‌شوند. نرم‌افزار امنیتی شرکت کسپرسکی و به‌خصوص بیت‌دیفندر رابط کاربری ساده‌ای دارند و دارای ابزارهای مختلفی مانند  آنتی‌ویروس، ضد جاسوسی، دیوار آتش، مسدودساز وب‌سایت‌های خطرناک، پشتیبان‌گیری از فایل، بهبوددهنده‌ی عملکرد سیستم و … هستند.

     

    رفع مشکل ویروسی شدن لپ تاپ

    اگر با مشکل ویروسی شدن سیستم خود مواجه شده‌اید، و به هر دلیل تمایلی به پرداخت هزینه جهت خرید نرم افزارهای انتی ویروس ندارید، می‌توانید با نصب برنامه‌های معرفی شده در این بخش، مشکل ویروسی شدن لپ تاپ خود را رفع نمایید. خوشبختانه آنتی ویروس‌های رایگان و استاندارد متعددی در اینترنت وجود دارند که شما می‌توانید به راحتی آنها را نصب و مورد استفاده قرار دهید. برخی از نرم افزارهای پیشنهاد شده از سوی کارشناسان برای رفع مشکل ویروسی شدن لپ تاپ عبارتند از:  نرم افزار Ad-Aware، نرم افزار Spybot: search and Destroy و نسخه رایگان نرم‌افزار امنیتی AVAST.

     

    تمامی این نرم افزارها در نوع خود عالی عمل می‌کنند. با این وجود هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود هستند. برای مثال ابزار Spybot برای ردیابی کدهای مخرب مربوط به پنجره‌های فرعی بهتر است و Ad-Aware کار حذف کوکی‌ها را بهتر انجام می‌دهد. بد نیست بدانید که کوکی‌ها نوعی فایل متنی‌اند هستند که توسط تبلیغ‌کننده‌ها و فروشندگان اینترنتی کالا‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

     

    رفع مشکل ویروسی شدن لپ تاپ

    کوکی‌ها رفتار و عادات گشت و گذار کاربر در فضای مجازی را ردیابی کرده و آن‌ها را در رایانه‌ی کاربر کپی می‌کنند. توصیه می‌شود جهت ایمن کردن لپ تاپ خود در برابر هجوم احتمالی نرم‌افزارهای مخرب، در بازه‌های زمانی مشخص، کاوش سیستم عامل لپ تاپ خود را با استفاده از هر دو ابزار یادشده انجام دهید. در صورتی که از فعالیت و ویروس‌کشی این دو نرم افزار راضی نبودید و پیشنهاد ما به شما جهت رفع مشکل ویروسی شدن لپ تاپ ویروس‌یابی آنلاین شرکت مشهور Trend Micro موسوم به House Call است.

     

    نمایندگی لپ تاپ ایسر

    نمایندگی لپ تاپ ایسر، ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با لپ تاپ های این برند اعم از فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات به کاربران و متقاضیان گرامی است. نمایندگی Acer با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران از جمله سرویس در محل لپ تاپ ایسر، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است.

     

    خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر توسط تیمی از کارشناسان متخصص و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌پذیرد. نمایندگی ایسر اصولی چون سرعت، کیفیت و  اخذ دستمزد منصفانه را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را وظیفه خود می‌داند.

    منبع: ویروسی شدن لپ تاپ

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 280

    خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو

     

    خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو از مشکلات رایجی است که برای رفع آنها به واحد تعمیرات کپی ricoh  مراجعات مکرری وجود دارد. در این ایراد در پس زمینه سند کپی و چاپ شده، رنگ ها به هم ریخته می شوند و کیفیت خوبی ندارند. خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو می تواند معلول کثیفی دستگاه کپی یا قرارگیری نامناسب کاغذ در این دستگاه باشد. اگر می خواهید در این باره اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، مطالعه این بخش را که توسط تکنسین های نمایندگی ریکو تدوین شده است، از دست ندهید و مروری روی آن داشته باشید.

     

    خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو

    دلیل خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو چیست؟

    مشکل خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو می تواند علت های مختلفی داشته باشد. تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیر فتوکپی ریکو، رایج ترین و متداول ترین علل را در این مشکل بررسی کرده اند که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

     

    توزیع اتفاقی ذرات جوهر بر روی صفحه چاپ

    استفاده از کاغذهای مرطوب یا نمدار در دستگاه کپی ریکو

    چاپ بر روی درزها

    عدم انجام جنرال سرویس های دوره ای دستگاه فتوکپی ریکو

    عدم انجام گردگیری های دوره ای دستگاه فتوکپی ریکو

    چگونه خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو را حل کنیم؟

    برای رفع خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو حتما راه کارها و دستورالعمل هایی وجود دارند. این دستورالعمل ها کمک می کنند که تا بتوانید این مشکل را کنترل، مدیریت و نهایتا رفع کنید. به گفته تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیر فتوکپی ریکو، در قدم اول باید بررسی کنید که این مشکل تا چه اندازه عمیق است و تا چه قدر آزاردهنده است. در هر صورت به کمک روش هایی که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد می توانید راه حلی برای رفع خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو بیابید.

     

    تغییر کیفیت وضوح چاپ

    اگر خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو تمام سطح یک صفحه چاپ شده را در برگرفته باشد، بهتر است کیفیت وضوح چاپ را از طریق نرم افزار تغییر دهید. همچنین می توانید مشخصات چاپگر خود را تغییر دهید.

     

    تغییر چیدمان چاپ

    اگر خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو روی یک پاکت اتفاق افتاده است، تغییر چیدمان چاپ می تواند در رفع این مشکل موثر باشد. با تغییر چیدمان چاپ، چاپ روی بخش هایی که در پشت آنها درز وجود دارد، انجام نمی شود. چاپ روی درز همواره می تواند برای کاربر مشکل ساز باشد.

     

    بررسی رطوبت کاغذ ها

    تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیر فتوکپی ریکو می گویند اگر خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو کپی ناشی از وجود رطوبت در کاغذ ها باشد، کاغذ ها را باید عوض کنید. رطوبت کاغذ همیشه در دستگاه کپی زمینه ساز مشکلاتی خواهد شد که این مشکل تنها یکی از آنها است. به منظور جلوگیری از جذب رطوبت در کاغذ ها بسته های کاغذ را صرفاً در صورت لزوم باز کنید و پس از استفاده نیز به خوبی بسته بندی کنید تا از نفوذ رطوبت به درون بسته پیشگیری شود.

     

    تعمیرات ریکو

    واحد تخصصی تعمیرات ریکو در خدمت تمام کاربران این کمپانی است. این واحد به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. امکانات و تسهیلات بسیار فراوانی برای کاربران در نظر گرفته است که هر سطحی از نیاز کاربران را برطرف می سازد. کمپانی ریکو در تولید انواع ماشین های اداری و دفتری، دوربین، پروژکتور و … فعالیت دارد. واحد تخصصی تعمیرات ریکو عیب یابی، تعمیر و ترمیم هر یک از این محصولات را تحت حمایت خود قرار می دهد.

     

    در واحد تعمیرات ریکو تمهیدات بسیار ویژه ای در بخش تعمیرات اندیشیده شده است تا سرویس هایی با کیفیت به کاربران ارائه شود. این نمایندگی در بخش های مجزا و جداگانه و به صورت کاملا تخصصی فعالیت می کند. هر بخش مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است. آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز در اختیار است که کمک می کند مسیر تعویض با اطمینان طی شود. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعمیرات ریکو تماس بگیرید.

    نمایندگی تعمیر کپی ریکو با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی ریکو فراهم گشته است. نمایندگی دستگاه کپی ریکو در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ مدلهای گوناگون دستگاه‌های کپی Ricoh و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش  مرتبط با این محصول است.

     

    منبع: خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 287

    تعمیر پرینتر زیراکس M215B

    تعمیر پرینتر زیراکس M215B یکی از دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی زیراکس است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می‌پذیرد. کاربران این دستگاه در صورت مشاهده‌ی هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری در این پرینتر می‌توانند به نمایندگی زیراکس مراجعه کرده و پس از حضور در پارت تعمیر پرینتر زیراکس M215B سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند.

     

    آن گروه از کاربرانی که به هر دلیل امکان مراجعه به این مرکز را ندارند، می‌توانند سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را به صورت سرویس در محل دریافت نمایند. نمایندگی تعمیرات پرینتر زیراکس با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی تعمیرات تخصصی دستگاه‌های زیراکس مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ تجهیزات چاپ عرضه می‌دارد.

     

    تعمیر پرینتر زیراکس M215B

    تعمیر تخصصی پرینتر زیراکس M215B

    پخش شدن جوهر روی کاغذ:

    یکی از اشکالات مشاهده در این پرینترها، مشکل پخش شدن جوهر بر روی کاغذ است. به طور کلی چاپ انجام شده توسط جوهر برای خشک شدن نیاز به زمان دارد. زمان خشک شدن جوهر، بسته به مدل پرینتر جوهر افشان، نوع جوهر استفاده شده و نوع کاغذی که از آن استفاده میشود، میتواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. به طور معمول، اسناد چاپی برای خشک شدن کامل نیاز به چند ساعت زمان و عکسهای پرینت شده نیز برای خشک شدن نیاز به حدود 24 ساعت زمان دارند.

     

    با این وجود می‌توان با درنظر داشتن برخی از نکات تا حد زیادی از پخش شدن جوهر بر روی کاغذ جلوگیری کرد. برای جلوگیری از این اتفاق توصیه می‌شود مواردی چون کیفیت جوهر مورد استفاده، خرابی  هیتر و یا المنت درون فیوزر،  سازگاری نوع کاغذ استفاده شده با جوهر، بررسی تنظیمات پرینتر و اطمینان از انتخاب بهترین تنظیمات و در نهایت استفاده از تثبیت‌کننده‌ها در صورت نیاز را بررسی و امتحان کنید. در صورت عدم رفع اشکال پیش آمده می‌توانید با کارشناسان ما در واحد تعمیر پرینتر زیراکس M215B تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

     

    کشیده نشدن کاغذ توسط پرینتر:

    تجربه نشان داده که در غالب موارد مشکل کشیده نشدن کاغذ مربوط به خرابی یا کثیفی پد پیک آپ پرینتر است. بنابراین در صورت مواجهه با این اشکال نخستین توصیه، خارج کردن پد کاغذ کش و تمیز کردن آن است. در صورت نیاز به تعویض پد پیکاپ، مدل دستگاه و شکل پیک آپ را به خاطر داشته باشید؛ چرا که پدهای بکاررفته در پرینترها، متفاوت است.

     

    به طور کلی خطای عدم توانایی پرینتر در کشیدن کاغذ یا در اصطلاح Misspick یک مشکل و یا ارور بسیار ساده است که می‌توان با کمترین هزینه آن را برطرف کرد. در صورت عدم رفع اشکال پیش آمده می‌توانید با کارشناسان ما در واحد تعمیر پرینتر زیراکس M215B تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

     

    تکرار مطالب چاپ شده بر سطح کاغذ:

    اشکال تکرار شدن مطالب چاپ شده بر روی سطح کاغذ معمولاً به دلیل وجود ایرادات الکتریکی در قسمت پاور یا های‌ولتاژ اتفاق می‌افتد. وجود این ایرادات سبب می‌گردد تا پودر منتقل شده از کارتریج بر روی درام، به صورت کامل بر روی کاغذ انتقال نیابد و در نهایت با هر بار چرخش کپی‌ای کمرنگ‌تر از متن یا تصویر چاپ شده اولیه پرینت گرفته شود.

     

    البته این اشکال در چاپ ممکن است به دلیل خرابی قطعات درون کارتریج نیز اتفاق بیفتد. برای رفع این اشکال نیاز است تا ضمن انجام سرویس‌های دوره‌ای، عملکرد قطعات نیز بررسی شود. کرد. در صورت تداوم اشکال پیش آمده می‌توانید با کارشناسان ما در واحد تعمیر پرینتر زیراکس M215B تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

     

    چروک شدن کاغذ:

    یکی دیگر از اشکالات نسبتاً شایع مشاهده شده در پرینترهای امروزی، مشکل چروک شدن کاغذ در این دستگاه است. اگر از کاربران حرفه‌ای و همیشگی دستگاه‌های کپی باشید حتما می‌دانید که این اشکال غالباً به دلیل كهنگی فید (خوراک) و خروج غلتک‌ ها اتفاق می‌افتد. كهنگی فید (خوراک) و خروج غلتک‌‌ها معمولاً سبب گیر كردن یا چسبندگی و در نهایت چروک و مچاله شدن کاغذ می‌شود.

     

    البته علل دیگری چون كهنگی سینی‌های كاغذ، رطوبت و مجموعه فیوز هم می‌توانند سبب بروز این اشکال گردند. برای رفع این اشکال می‌بایست تمامی قطعات درگیر با فید کاغذ به دقت بررسی شوند. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال و تعمیر پرینتر زیراکس M215B می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی زیراکس تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

     

    تعمیر پرینتر زیراکس M215B در محل

    سرویس تعمیر چاپگر زیراکس M215B در محل راهکاری است جهت تعمیر و ترمیمِ پرینتر آن گروه از کاربرانی که به ‌هر روی امکان حمل و جابجایی این دستگاه را ندارند. در این سرویس، نیازی به حمل و جابجایی پرینتر نیست و تعمیر پرینتر زیراکس M215B در محل انجام می‌پذیرد. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس دیگر از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه پرینتر خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

     

    تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس پرینتر در محل، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی پرینتر و تعمیر آن می‌باشند. بنابراین در صورتی که پرینتر شما به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده است اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس تعمیر پرینتر زیراکس M215B در محل است.

    منبع: تعمیر پرینتر زیراکس M215B

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 356

    تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

    تعمیر تاچ گوشی سامسونگ در لیست خدمات اصلی واحد تعمیرات موبایل در نمایندگی سامسونگ قرار گرفته است. صاحبان گوشی های سامسونگ در هر مدل و با هر مشکلی می توانند جهت حل مشکل دستگاهشان به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازند. مرکز تعمیرات سامسونگ آرشیو جامعی از قطعات موبایل های سامسونگ را جهت تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ فراهم نموده است.

     

     تجهیز این مرکز به پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت گوشی همراه، مسئولیت پذیری بالای کارشناسان و کارمندان در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی و در نهایت حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان سبب گشته تا این مجموعه گوی سبقت را از سایر رقیبان خویش برباید.

     

    تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

    نکات مهم در تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

    کارنکردن تاچ پد موبایل اشکالی است که در موقعیت های اضطراری دردسرساز خواهد بود. لذا باید با در نظر گرفتن نکات مهم پیش و پس از تعمیر موبایل سامسونگ در رفع این مشکل کوشا باشیم. مشکلات تاچ عملکرد تمامی قطعات گوشی را تحت تاثیر قرار می دهند . در ادامه به بررسی  راهکارهایی می پردازیم که  جهت رفع مشکل کار نکردن تاچ پد موبایل که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل گردآوری گشته اند. در صورتی که مشکل تاچ گوشی Samsung  با اقدامات اولیه رفع نشد می توانید جهت تعمیر تاچ گوشی سامسونگ به واحد تعمیر موبایل سامسونگ مراجعه نمایید.

    نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج

    کارشناسان و متخصصان نمایندگی موبایل سامسونگ با هدف پشتیبانی خود از کاربران عزیز کرجی، سال هاست که اقدام به احداث مرکزی فعال در شهر کرج کرده اند ، کارشناسان فروش و تعمیر موبایل سامسونگ به خوبی به این مسائله واقف هستند که روز به روز به کاربران گوشی های موبایل سامسونگ، در کشورمان، اضافه میشود، از این رو تاسیس نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج به امری مهم و ضروری تبدیل شده بود و تا قبل از آن، به دلیل کم بودن مراکز پشتیبانی استاندارد موبایل سامسونگ در کرج ، بسیاری از کاربران مجبور بودند، به مراکز نا معتبر و فاقد استاندارد های لازم، جهت دریافت خدمات پشتیبانی، در این شهر مراجعه کنند.

     

    نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج با هدف ارائه ی تمامی سرویس ها و خدمات پیش از فروش، فروش و پس از فروش تمامی گوشی های تلفن همراه این کمپانی در خدمت شما همشهریان عزیز کرجی میباشد. این مرکز نمایندگی در راستای تامین و رضایتمندی و وفاداری به مشتریان کرجی خود، جهت ارائه ی سرویس های فروش و پس از فروش هر روزه آماده ی پاسخگویی به شما کاربران گرامی میباشد. متخصصین نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج آماده اند تا ضمن ارائه ی تمامی مشاوره های لازم در زمینه ی فروش این گوشی ها، مشکلات آن ها را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند. تعمیر گوشی های موبایل سامسونگ در واحد های مجزا ، زیر نظر حرفه ای ترین کارشناسان دوره دیده ی سامسونگ و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و ابزار لازم، به صورت تضمینی انجام میپذیرد. لازم به ذکر است که این مرکز با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال برند سامسونگ، شما عزیزان را از خرید موارد مشابه و تقلبی موجود در بازار بی نیاز میکند.

    اقدامات اولیه پیش از تعمیرتاچ موبایل سامسونگ

    خارج کردن باتری گوشی

    در صورتی که با روش فوق، مشکل تاچ گوشی سامسونگ حل نشد ، باتری دستگاه خود را جدا وپس از حدود ۱۰ ثانیه مجدداً سر جای خود بازگردانید و دستگاه را روشن نمایید .

     

    خاموش کردن گوشی

     با نگه داشتن دکمه پاور گوشی را خاموش کنید. اگر دکمه  ی پاور کار نمی کند با فشردن همزمان دکمه پاور و کلید زیاد کردن صدا به مدت ۱۰ ثانیه  سیستم را مجددا راه اندازی کنید.

     

    باز گشت به تنظیمات کارخانه

    در صورت تداوم مشکل ، لازم است گوشی را به تنظیمات ابتدایی کارخانه برگردانید. توجه داشته باشید که با این کار تمامی اطلاعات موجود در حافظه گوشی از دست خواهد رفت.

     

    پاک کردن برنامه های مشکل ساز

    اگر مشکل عدم عملکرد تاچ ،  در زمان کار با برنامه خاصی اتفاق می افتد بهتر است آن برنامه را پاک نمایید.

     

    تعویض تاچ  موبایل سامسونگ

    در صورتی که تعمیر تاچ گوشی سامسونگ امکان پذیر نباشد، متخصصین نمایندگی سامسونگ، نسبت به تعویض تاچ اقدام خواهند نمود. لازم به ذکر است ، تعویض تاچ گوشی یک عملیات تخصصی می باشد. تاچ آسیب دیده اگر به وسیله ی یک متخصص ماهر و با دستگاه مربوط خارج نشود ، امکان آسیب رسیدن به قطعات موبایل سامسونگ بسیار بالا خواهد بود. لذا توصیه ی همیشگی کارشناسان این است که از  تعویض  تاچ موبایل  شخصا یا توسط افرادی که دانش لازم در این زمینه را ندارند پرهیز نمایید. تعویض تاچ در نمایندگی سامسونگ توسط متخصصین و با قطعه ی اصل و اورجینال انجام می گردد ، لذا با خاطری آسوده می توانید تعمیر تاچ گوشی سامسونگ را به ما بسپارید.

     

    نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

    نمایندگی سامسونگ پیشگام در تعمیرات تخصصی گوشی ها و تبلت های سامسونگ ، خدمات تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات سامسونگ را به کاربران ارائه می نماید. کارشناسان حاضر در واحدهای تعمیرات سامسونگ به دلیل دارا بودن مدارک آکادمیک این حوزه و حضور در همایش های بین المللی تخصصی-آموزشی قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در این دستگاه می‌باشند. دراین بخش لازم می دانیم جهت اطلاع رسانی به کاربران ، واحدهای تعمیرات سامسونگ را معرفی نماییم.

    منبع: تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 328

    تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

    کمپانی توشیبا یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده ی دستگاه کپی می باشد. اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه کپی شامل : یونیت ترانسفر، درام، یوینت شارژ، اپتیک، هیتر یا فیوزینگ و کاغذ کش می باشد. وظیفه ی کاغذکش در دستگاه کپی انتقال کاغذ به دستگاه می باشدکه شامل کاغذکش ورودی ، کاغذکش داخلی و کاغذکش خروجی است.

     

     به طور کلی اگر این قطعه دچار مشکل بشود دستگاه امکان انتقال کاغذ را نخواهد داشت و عملیات کپی انجام نمی شود. لازم به ذکر است که دستگاه های ککپی مانند سایر ماشین های اداری نیاز به سرویس به موقع دارند، این کار از خرابی های پی در پی دستگاه کپی جلوگیری می کند.در ادامه ی این مطلب به وظایف این قطعه، مشکلات و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا می پردازیم.

     

    تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

    وظایف و اهمیت تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

    کاغذکش ورودی:

    این قطعه وظیفه به داخل کشیدن برگه را به عهده دارد. اگر این قطعه دچار اختلال بشود این عمل انجام نشده و دستگاه قادر به انجام عملیات کپی نیست.  به دلیل پیچیدگی و حساسیت دستگاه تعمیر کاغذکش کپی توشیبا حتما باید توسط متخصصان انجام شود.

     

    کاغذ کش خروجی:

    عملکرد کاغذکش خروجی به این صورت است که برگه ی چاپ شده را از دستگاه خارج می کند. آسیب دیدگی و عدم عملکرد این قطعه منجر ماندن کاغذ در دستگاه می شود. بنابراین تعمیر آن بسیار حائز اهمیت است.

     

    کاغذکش داخلی:

    کاغذکش داخلی وظیفه ی انتقال برگه میان قطعات داخلی دستگاه کپی را به عهده دارد. نام دیگر این قطعه کاغذکش میانی است. اختلال در کارکرد این قطعه باعث می شود که برگه در دستگاه گیر کند و یا کامل وارد دستگاه نشود.

     

    نکته ی مهم در خصوص تعمیر کاغذکش کپی توشیبا این است که تعمیر آن به دانش و مهارت نیاز دارد. به همین منظور برای تعمیرات آن از یک متخصص و کارشناس کمک بگیرید.

     

    تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

    تشخیص تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا تنها باید توسط کارشناسان انجام شود. عیب یابی دقیق از دستگاه اولویت اول در انجام این کار می باشد. اگر عیب یابی به درستی انجام نشود تعمیرات بی فایده بوده و نتیجه ی مورد نیاز حاصل نمی شود. برای تشخیص این موضوع می توانید به نمایندگی رسمی توشیبا مراجعه کنید.

     

    کادر فنی این مجموعه در تلاش هستند در مرحله ی اول قطعه ی معیوب را تعمیر کنند. اگر تعمیرات تاثیری در کارکرد قطعه نداشت ناچار به تعویض آن قطعه هستند. به یاد داشته باشید تنها با مراجعه به یک مرکز رسمی می توانید به تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا بپردازید.زیرا ممکن است مراکز غیر رسمی از قطعات تقلبی استفاده کنند که باعث می شود دستگاه شما دچار آسیب دیدگی بسیاری بشود.

     

    تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /

     

    سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا

    با استفاده از سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به نمایندگی نیست. سرویس در محل توشیبا این امکان را به شما می دهد تا در وقت خود صرفه جویی کنید و در کمترین زمان دستگاه خود را تعمیر کنید. به همراه داشتن آرشیو ابزارآلات امکان دیگری است که تعمیر در محل دستگاه کپی توشیبا برای شما فراهم کرده است.

     

    نظارت شما بر تمام مراحل تعمیرات از مزیت های آن است. همچنین حضور تکنسین در محل مورد نظر شما این امکان را به شما می دهد تمام سوالات خود در خصوص دستگاه کپی را از تعمیرکار بپرسید و در زمینه ی نگهداری بهتر از دستگاه راهنمایی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

     

    واحد تعمیرات دستگاه کپی

    تعمیرات دستگاه کپی در این نمایندگی به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی روند تعمیرات این دستگاه را سرعت بخشیده است. در این مرکز تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی با ضمانت انجام می شود.

     

    شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کپی به این واحد مراجعه کرده و از خدمات کاربردی آن بهره مند شوید. دستگاه کپی دارای قطعات داخلی بسیاری است و تعمیرات آن نیازمند تخصص بسیار است. به همین منظور تعمیرات دستگاه کپی را به دست افراد متخصص بسپارید.

     

    نمایندگی توشیبا

    نمایندگی توشیبا با سالها سابقه ی درخشان همچنان اولویت اول کاربران است. تحقق شعار مشتری مداری و تضمین کیفیت به اعتبار نمایندگی رسمی توشیبا افزوده است. خدمات این نمانیدگی در بخش های فروش، تعمیرات و پس از فروش تقسیم بندی شده است. حضور مشاوران نمونه زمینه ی خریدی آگاهانه را برای مشتریان فراهم کرده است. نمایندگی رسمی تعمیر کپی توشیبا قادر است تمام این خدمات را در مدت زماین کوتاه و بالاترین سطح کیفی ارائه کند.

     

    تعمیرات توشیبا

    تعمیرات توشیبا تنها توسط متخصصان انجام شده و تمام خدمات ارائه شده دارای ضمانت می باشد. بهره مندی کادر فنی این مجموعه از به روز ترین تجهیزات و امکانات سبب شده تا خدمات به بهرتین شکل ممکن ارائه شوند. بد نیست بدانید تعویض قطعات نیز در این مرکز با تضمین انجام می شود. قطعات فرسوده با نمونه ی اورجینال همان قطعه جایگزین خواهند شد. برای دریافت این خدمات می توانید به واحد تعمیرات توشیبا و نمایندگی رسمی آن مراجعه کنید.

    منبع: تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 342

    یکی از تلویزیون‌های خوش‌ساخت، کاربردی و پرفروش کمپانی شارپ، تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X است. این محصول با توجه به 32 اینچی بودنش، مناسب برای فضاها و سالن‌های کوچک است. اگر چه امکانات بکاررفته در این تلویزیون بالا نیست اما سادگی و بصرفه‌تر بودن آن، سبب گشته تا بسیاری از کاربران علاقمند به خرید آن باشند. تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X رابط هوشمند ندارد و کیفیت تصویر آن HD است.

     

    نوع صفحه این دستگاه تخت است و در صورت نیاز می‌توان آنرا به دیوار نیز نصب کرد. رزولوشن تصویر این مدل از تلویزیون شارپ 1366 × 768 است. به طور کلی تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X یک تلویزیون جمع و جور است که تلاش شده در آن از فناوری‌های امروزی چندان استفاده نشود. فناوری‌هایی که غالباً کاربرد چندانی نیز برای کاربران تلویزیون ندارند. در بخش زیر به سایر مشخصات فنی و سخت افزاری تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X اشاره خواهیم کرد.

     

    تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X

    مشخصات تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X

    صفحه نمایش:

    سایز صفحه: 32 اینچ

    تکنولوژی صفحه: LED

    نوع صفحه: تخت

    صدا:

    سیستم صوتی: 2 کاناله

    تعداد بلندگوها: دو عدد

    توان خروجی کلی صدا: 10 وات

    توان هر بلندگو: 5 وات

    محل قرارگیری بلندگوها: پایین قاب

    تعداد ساب ووفر: صفر

    توان کلی ساب ووفر: صفر

    استانداردهای صوتی: Virtual Surround , Dolby Digital Plus

    سایر توضیحات صدا: مجهز به سیستم صدای فراگیر (Sound Reflect Design)

    سایر توضیحات تصویر:

    مجهز به تکنولوژی AquoMotion Lite

    وضوح تصویر بی نظیر به کمک تکنولوژی انحصاری Eagle View شارپ

    قابلیت کاهش نویز تصویر (Noise Reduction) : دارد

    زاویه دید (افقی و عمودی) : 178 درجه

    تصویر:

    کیفیت تصویر: HD

    رزولوشن: 1366 × 768

    HDR: ندارد

    نسبت تصویر: 16:9

    قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر: دارد

    امکانات:

    رابط هوشمند: ندارد

    دوربین: ندارد

    قابلیت کنترل حرکتی: ندارد

    مرورگر اینترنت: ندارد

    حسگر نور محیطی: ندارد

    اپلیکیشن: ندارد

    قفل کودک: دارد

    گیرنده دیجیتال: دارد

    تیونر: DVB-T2

    درگاه های ارتباطی:

    درگاه USB: دارد؛ یک عدد

    درگاه HDMI: دارد؛ دو عدد

    کامپوزیت (Composite): دارد؛ یک عدد

    اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

    فروش و قیمت تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X

    قیمت حال حاضر این محصول (در بهمن ماه 1397) چیزی حدود دو میلیون تومان است. توصیه می‌شود جهت اطلاع دقیق از قیمت تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون شارپ تماس بگیرید.

     

    کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند تا تخصصی‌ترین اطلاعات و مشاوره‌های مرتبط با تلویزیون شارپ را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذارند. متقاضیان خرید هر یک از تلویزیون های شارپ می‌توانند با حضور در نمایندگی فروش شارپ، دستگاه مدنظر خود را انتخاب کرده و پس از دریافت راهنمایی‌های مورد نیاز، آن را خریداری نمایند.

     

    تعمیرات تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X

    دارندگان تلویزیون های شارپ از جمله تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیر تلویزیون شارپ ، اشکالات پیش آمده در تلویزیون های خویش را مرتفع سازند و شاهد بهسازی و تعمیر تلویزیون خویش باشند. خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون شارپ، به دو شیوه قابل دریافت است.

     

    شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تلویزیون شارپ و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون شارپ» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

     

    تعمیر تلویزیون شارپ »

    سرویس در محل تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X

    یکی از روش های مناسب جهت تعمیر تلویزیون ال ای دی ، روش سرویس در محل تلویزیون است. مناسب بودن این سرویس از آن روست که در آن نیازی به جابجایی و حمل مانیتور تلویزیون شارپ نیست و تعمیرکار با حضور در محل –اداره، منزل، محل کار و …- نسبت به رفع اشکالات پیش آمده در تلویزیون اقدام می کند.

     

    عدم نیاز به جابجایی تلویزیون، ضمن صرفه جویی در زمان، از بروز اتفاقات نظیر شکستگی و آسیب تلویزیون جلوگیری می کند. در صورتی که شما نیز دارنده یکی از مدل های تلویزیون شارپ هستید و در حال حاضر اختلالاتی در این دستگاه به وجود آمده، پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم سرویس در محل تلویزیون شارپ است.

     

    نمایندگی تلویزیون شارپ

    نمایندگی تلویزیون شارپ با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزاتِ دو حوزه تعمیر و فروش در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان و مراجعان ارائه نماید. متقاضیان سرویس های مذکور (فروش و تعمیر تلویزیون شارپ) می توانند پس از حضور در نمایندگی شارپ و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

     

    خدمات مرتبط با فروش این دستگاه، در فروشگاه مرکزی شارپ و خدمات مرتبط با تعمیر، در پارت تعمیر تلویزیون شارپ ارائه می گردد. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون شارپ مشمول گارانتی و ضمانت است. گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون شارپ از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با این مرکز همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

    منبع: تلویزیون ال ای دی شارپ LC-32LE280X

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 281

    تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ 1118 از جمله اقداماتی است که متخصصین مجرب ما در نمایندگی شارپ مرکز سخت افزار ایران انجام می دهند. برای ترمیم هرچه بهتر این دستگاه، بررسی و تعمیرات آن به جمعی از ماهر ترین کارشناسان تعمیرات کپی محول شده است. در روند ترمیم این دستگاه از تجهیزات و دستگاه های جدید و پیشرفته استفاده می شود و به این ترتیب، کاربران شاهد رفع مشکلات محصول خود به صورت کامل و بی نقص خواهند بود.

     

    دستگاه کپی 1118 شارپ یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که به سبب برخورداری از ویژگی های جدید و کاربردی، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این مطلب ضمن بررسی مشخصات دستگاه فتوکپی شارپ 1118 نکاتی کاربردی را در مورد مشکلات این دستگاه و روش های تعمیر آن به شما همراهان عزیز ارائه خواهیم داد؛ ما را همراهی کنید.

     

    دستگاه فتوکپی شارپ 1118

    مشخصات دستگاه فتوکپی شارپ 1118

    دستگاه فتوکپی شارپ 1118 که نام کامل آن SHARP AR-1118J است، محصول این کمپانی با سابقه ژاپنی است که به قابلیت های متعددی مجهز شده است. این دستگاه از ویژگی كپي برداري سريع SOPM برخوردار است و به تغذيه‌كننده تك ‌روي سند(SPF) مجهز شده است. محصول مورد بحث ظرفيت 350 برگ کاغذ را دارد و کیفیت چاپ فوق العاده بالایی را به کاربران ارائه می دهد.

     

    طراحی ظاهری دستگاه به گونه ای است که فضای کمی را اشغال می کند و از زیبایی مناسبی نیز برخوردار می باشد. این محصول چند کاره بوده و قابلیت چاپ لیزری را نیز دارا می باشد. کاربرانی که به دنبال یک دستگاه کپی جمع و جور و در عین حال با کیفیت برای محل کار خود هستند می توانند دستگاه فتوکپی شارپ 1118 را به عنوان اصلی ترین گزینه خود مد نظر قرار دهند. در ادامه به بررسی نکاتی در مورد تعمیرات این محصول خواهیم پرداخت.

     

    مشکلات رایج فتوکپی شارپ 1118

    دستگاه فتوکپی شارپ 1118 نیز همچون سایر دستگاه های کپی ممکن است با مشکلات و ایرادهایی در عملکردش مواجه گردد. مواردی همچون مچاله شدن برگه ها در دستگاه کپی، گیر کردن کاغذ در دستگاه، تاریک یا روشن بودن غیر عادی کپی خارج شده از دستگاه، مشکلات مربوط به کارتریج و تونر، افتادن خطوطی روی برگه کپی، ایجاد لکه هایی در برگه، بروز صداهای غیر عادی از دستگاه کپی، خاموش شدن ناگهانی دستگاه و مواردی از این دست، اصلی ترین مشکلاتی هستند که در دستگاه فتوکپی ایجاد شده و عملکرد آن را مختل می کنند.

     

    منشأ همه اختلالات ذکر شده، خرابی یا از کار افتادگی یکی از قطعات دستگاه کپی می باشد. باید بدانید که تداوم این مشکلات می تواند شدت آسیب دیدگی را افزایش داده و به این ترتیب، هزینه تعمیرات را نیز دو چندان کند. لذا بهتر است به محض مشاهده هریک موارد ذکر شده، به نمایندگی شارپ در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و اقدام به تعمیر تخصصی دستگاه فتوکپی شارپ 1118 خود در این مرکز نمایید.

     

    تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ 1118

    تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ 1118 یک فرایند تخصصی است که باید توسط متخصصین تعمیر ماشین های اداری انجام شود. برای این منظور، تکنسین باید با قطعات دستگاه آشنا بوده و بر نحوه کار هریک از این قطعات تسلط کامل داشته باشد. پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه فتوکپی توسط کارشناسان مجرب واحد تعمیرات شارپ و تشخیص مشکل، مناسب ترین روش تعمیراتی برای برطرف کردن مشکل انتخاب می شود.

     

    فیوزینگ، درام، کاغذ کش، کارتریج، هیتر، پیکاب، یونیت تغذیه، دولوپر و ترانسفر، پنل، کابل ها و اتصالات، اپتیک، بردهای الکترونیکی، سنسورهای کپی و … از جمله قطعات اصلی دستگاه فتوکپی هستند که در فرایند ترمیم این دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و تعمیر یا تعویض می گردند. اگر تعمیرکار آشنایی لازم با این قطعات نداشته باشد و از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار نباشد، فرایند تعمیر دستگاه کپی شارپ با خطا مواجه می شود. همکاران ما در نمایندگی شارپ، ضمن شناخت دقیق بخش های مختلف دستگاه فتوکپی مورد بحث، این محصول را به بهترین شکل و بدون خطا ترمیم می نمایند.

     

    تعمیر دستگاه کپی شارپ 1118 در محل

    تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ 1118 در محل، عنوان سرویسی است که نمایندگی sharp به کاربران خود ارائه می دهد. سرویس در محل شارپ با توجه به مشکلات حمل و نقل دستگاه کپی و با هدف حذف دردسرهای این کار از دوش کاربران راه اندازی شده است. به این ترتیب کاربران محترم می توانند در صورت مشاهده اختلال در دستگاه کپی خود، با این نمایندگی تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را در محل مورد نظرشان دریافت نمایند. گفتنی است تعمیرکاران این سرویس نیروهای زبده و کارآمدی بوده و از تجهیزات پیشرفته و به روز برای تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ 1118 در محل استفاده می کنند. به این ترتیب شما می توانید بدون نیاز به مراجعه به مرکز تعمیرات و در سریع ترین زمان، دستگاه کپی خود را ترمیم نمایید.

     

    نمایندگی شارپ

    نمایندگی شارپ، مرکز معتبر فروش و تعمیرات انواع تولیدات این کمپانی بزرگ محسوب می شود. دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، زمینه ساز ارائه خدمات مفیدی به کاربران شده است. عرضه محصولات شارپ به صورت اورجینال، ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر، ارائه خدمات در اسرع وقت و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستند که نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ ، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام می دهد.

     

    همچنین نمایندگی شارپ با تجهیز واحد های تعمیراتی به پیشرفته ترین ابزار روز دنیا، تخصصی ترین خدمات و سرویس های این حوزه را به کاربران ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات واحدهای تعمیر شارپ می توانید به سایر بخش های وب سایت مراجعه نمایید.

    منبع: تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ 1118

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 374

    دستگاه کپی توشیبا 355 با پیشرفته ترین امکانات برای محیط های کاری طراحی شده است. این دستگاه مجهز به یک پرینتر و اسکنر رنگی تا سایز A3 با قابلیت اتصال به شبکه نیز هست. Toshiba studio 355 یک چاپگر سریع است و می تواند 17×11 سند را در خود جای دهد و چاپ کند. به کمک این دستگاه می توانید با سرعت یک اسکن در ثانیه اسناد خود را اسکن کنید؛ این سرعت فوق العاده و بی نظیر است. دستگاه کپی توشیبا 355 تا 100 برگ را در فیدر اتوماتیک سند نگه می دارد و به کمک سیستم دوبلکس آن می توان به راحتی چاپ و اسکن های دورو را انجام داد. قابلیت نصب فکس دارد و به این ترتیب می توان گفت که امکانات جانبی آن فوق العاده  است. Toshiba studio 355 مصرف انرژی کمی دارد و بسیار مقرون به صرفه است. برای تعمیر این دستگاه قطعا وحتما از مرکز فوق تخصصی تعمیرات دستگاه کپی کمک بگیرید.

     

    فروش دستگاه کپی توشیبا 355

    به کمک فروشگاه مرکزی توشیبا می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات خرید و فروش را اختصاصا در مورد دستگاه کپی توشیبا 355 دریافت کنید. این دستگاه در حال حاضر با حدود قیمت 5 میلون تومان( کمی کمتر) در دسترس است. البته قیمت استوک Toshiba studio 355 چیزی حدود سه و نیم میلون تومان است. با این حال در حال حاضر خیلی نمی توان به این اعداد و ارقام تکیه کرد، زیرا با توجه به نوسانات شدید بازار، احتمال افزایش قیمت همیشه وجود دارد. آنچه که مسلم است این است که برای خرید دستگاه کپی توشیبا 355 می توانید از این درگاه امن وارد عمل شوید.

     

    دستگاه کپی توشیبا 355

    مشخصات کلی Toshiba studio 355

    سیاه و سفید

    اندازه کاغذ : A3

    سرعت چاپ : 35 برگ در دقیقه

    کیفیت چاپ : dpi 600*2400

    سرعت کپی :35 برگ در دقیقه

    حافظه داخلی : 1GB

    درگاه اتصال : USB 2.0

    دورو زن : دارد

    شبکه : دارد

    ورودی استاندارد کاغذ 1200 برگ

    حداکثر ورودی کاغذ 3200 برگ

    وزن دستگاه : kg8

    دارای حافظه : 60GB

    قابلیت کپی متوالی تا 999 برگ

    قابلیت پرینت و اسکن از طریق پورت USB

    تعمیر Toshiba studio 355

    برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تعمیر دستگاه کپی توشیبا 355 به راحتی به واحد فوق تخصصی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا اطمینان کنید. این واحد در بخش های مستقل و مجزا راه اندازی شده است. هر بخش مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که مسیر عیب یابی و تعمیر و احیانا تعویض را امن و ایمن می سازد. به علاوه می توانید بهترین مواد مصرفی را نیز از این درگاه امن و مطمئن دریافت کنید.

     

    تعمیر دستگاه کپی توشیبا در کرج

    اگر ساکن کرج هستید و از یک نمونه از دستگاه های کپی توشیبا استفاده می کنید و هم اکنون با مشکلاتی روبه رو شده اید، می توانید از واحد تخصصی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا در کرج کمک بگیرید. این مرکز به صورت تخصصی و اختصاصی تنها در حوزه عیب یابی و تعمیر و ترمیم دستگاه کپی توشیبا ارائه خدمت می کند.  همواره دستگاه های کپی در ساده ترین نوع خود به دلیل کارایی بالایی که دارند، استهلاک شدیدی را متحمل می شوند، به همین دلیل همیشه نیازمند سرویس های دوره ای هستند.

     

    در واحد تخصصی تعمیر دستگاه کپی توشیبا در کرج می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیر انواع و اقسام دستگاه های کپی توشیبا دریافت کنید. علاوه بر دریافت خدمات تعمیر و تعویض، می توانید مواد مصرفی اولیه مرغوب و سازگار با دستگاه خود را نیز از این مرکز تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

     

    نمایندگی توشیبا

    نمایندگی توشیبا به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. مسئولیت فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع و اقسام محصولات توشیبا بر عهده دارد. تعمیرات توشیبا در حوزه های مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد و به دنبال آن طیف وسیعی از محصولات را طراحی و تولید و روانه بازار می کند. انواع و اقسام لوازم خانگی، ماشین های اداری، کالاهای هوشمند و لوازم صوتی و تصویری، حوزه های اصلی فعالیت کمپانی توشیبا است که هر کدام زیر مجموعه های بسیار گسترده و متنوعی دارند.

     

    در نمایندگی رسمی توشیبا می توانید با استفاده از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ، هر آنچه را که نیاز دارید، دریافت کنید. این نمایندگی با رعایت اصل کامل مشتری مداری، همواره در تلاش است که در هر حوزه ای تامین کننده تقاضاهای کاربران توشیبا باشد. نمایندگی توشیبا در راستای ارائه خدماتی بهتر، سرویس های متعددی را در واحد های گوناگون ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات طرح های مختلف این نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید و به کمک کارشناس مربوطه اطلاعات لازم را به دست آورید.

    منبع: دستگاه کپی توشیبا 355

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 368

    تکنولوژی امروزه در مسیر ساختن و عرضه کامپیوترها و لپ تاپ و … روز به روز در حال پیشرفت است و حتی تا الان هم پیشرفت چشمگیری داشته و با سرعت بسیار بالایی در حال پیشروی است. به گونه ای که دستگاه های جدیدتر به قدری قدرتمند شده اند که مقایسه و قضاوت بین دو محصول کار بسیار دشواری شده و حتی در بعضی موارد، یک کار تخصصی محسوب می شود. بسیاری از کاربران یا آشنایی چندانی با تکنولوژی های امروزی ندارند و یا زمانی برای کسب اطلاعات در این زمینه ندارند. بدون شک شما هم بارها نام نوت بوک و لپ تاپ را شنیده اید و برایتان سوال شده که این دو محصول چه تفاوتی با هم دارند. برای بیان تفاوت های نوت بوک و لپ تاپ کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ، مورادی را بیان کرده اند که با مراجعه به ادامه ی مطلب، با آنها آشنا خواهید شد. آگاهی از تفاوت های این دو محصول، به شما کمک می کند که با اطلاعات کامل و بر اساس سطح نیاز و نوع کاربری خود، اقدام به خرید نمایید.

     

    تفاوت های نوت بوک و لپ تاپ

    نمایندگی تعمیرات نوت بوک

    نمایندگی تعمیر نوت بوک ، به صورت ویژه و حرفه ای، خدمات ترمیمی انواع مدل های نوت بوک را به کاربران ارائه می دهد. در این مرکز تکنسین هایی فعالیت می کنند که جزء برترین متخصصین حوزه تعمیرات نوت بوک بوده و توانایی رفع انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول را دارا می باشند. این افراد با استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته، خدمات تعمیری را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا به کاربران ارائه می دهند. انواع برندهای مطرح از جمله اپل، ایسوس، دل، لنوو، اچ پی، ایسر و … در نمایندگی تعمیرات نوت بوک مورد بررسی و ترمیم تخصصی قرار می گیرد. همکاران ما در راستای عمل به شعار مشتری مداری، تلاش می کنند که کلیه مشکلات این محصول را برطرف نموده و نیاز کاربران را در این زمینه برطرف نمایند.

     

    تماس با نمایندگی تعمیرات نوت بوک »

    مهم ترین تفاوت های نوت بوک و لپ تاپ

    به عنوان بخشی از مهم ترین تفاوت های نوت بوک و لپ تاپ ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

    اندازه

    یکی از  اصلی ترین تفاوت های بین نوت بوک  و لپ تاپ ، ابعاد آنها است. از آنجا که نوت بوک ها امکانات سخت افزاری پائین تری نسبت به لپ تاپ دارند، و به همین دلیل، اندازه ی آنها نیز کوچک تر است. همچنین صفحه نمایش نت بوک در ابعادی کوچکتر از ابعاد صفحه نمایش لپ تاپ است، همین ویژگی هم باعث کاهش وزن محسوس این دستگاه در مقایسه با لپ تاپ شده است. به این ترتیب، می توان گفت که امکان جابجایی نوت بوک ها به مراتب از لپ تاپ راحت تر است.

     

    سخت افزار

    یکی دیگر از تفاوت های نوت بوک و لپ تاپ ، سخت افزار این محصولات است. نوت بوکها معمولا فاقد CD/DVD-ROM هستند و کاربر نمی تواند از سی دی یا دی وی دی در این محصول استفاده کنند. این در حالی است که چنین امکانی در لپ تاپ ها به راحتی فراهم شده است. کاربران نو ت بوک، برای استفاده از سی دی به CD/DVD ROM اکسترنال نیاز دارند. علاوه بر این ، نوت بوک کیبورد کوچکتر و با حداقل کلید ها را دراد و به طبع، گزینه ی مناسبی برای تایپ های طولانی و حرفه ای نخواهد بود.

     

    مصرف انرژی

    دومین مورد از تفاوت های نوت بوک  و لپ تاپ ، میزان مصرف انرژی آنها است. به دلیل سخت افزار نه چندان قدرتمندی که در نوت بوک ها استفاده شده است، این دستگاه می تواند به طور متوسط بین 5 تا 7 ساعت کار کند. این عدد در لپ تاپ ها کمتر است؛ البته لپ تاپ های جدید، به باتری های قوی تری مجهز شده اند که مصرف انرژی آنها را کاهش داده است.

     

    صفحه نمایش

     صفحه نمایش نوت بوک و لپ تاپ نیز تفاوت دارد. معمولا صفحه نمایش نت بوک 12تا 14 اینچ و صفحه نمایش لپ تاپ 14تا17 اینچ است.دلیل اندازه ی کوچک تر نمایشگر نوت بوک در مقایسه با لپ تاپ نیز این است که کارت گرافیک این دستگاه، قادر به نمایش تصاویر با دقت و نسبت تصویر بالا نمی باشد.

     

    قابلیت ارتقا

    می توان گفت که مهم ترین مورد در میان تفاوت های نوت بوک و لپ تاپ ، قابلیت ارتقا آنها است. ساختار سخت افزاری ضعیف و محدود نوت بوک، قابلیت ارتقا این دستگاه را نیز با محدودیت هایی مواجه ساخته است. البته لپ تاپ ها هم در این زمینه محدودیت هایی دارند؛ اما در مقایسه با نوت بوک، راحت تر می توان بخش های مختلف این دستگاه را اتقا و بهبود داد.

     

    قیمت

    به عنوان آخرین مورد از تفاوت های نوت بوک و لپ تاپ ، باید به قیمت آنها اشاره کرد. قیمت، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که کاربران برای خرید هریک از محصولات مورد بحث، به آن توجه می کنند. همانطور که حدس می زنید،  قیمت  نوت بوک ها نسبت به لپ تاپ ها کمتر است . این تفاوت  برای آن دسته از کاربرانی که انتظار کار زیاد  از دستگاه خود ندارند و فقط در حد انجام کارهای روزمره از آن استفاده می کنند، قابل توجه می باشد.
     

    منبع: نوت بوک و لپ تاپ چه تفاوتی دارند؟

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 343

    گوشی هوشمند امروزه به یکی از دغدغه های عامه ی مردم تبدیل شده است. یکی از مشکلاتی که خواسته و ناخواسته با آن دست و پنجه نرم می کنیم اختلال در اسپیکر گوشی است. کمپانی سامسونگ از جمله تولیدکنندگانی است که با توجه به نیازهای مردم، دائم در حال تغییر، تحول و  پیشرفت تولیدات خود می باشد. به همین دلیل ورود به حیطه ی تعمیرات نیاز به تخصص و دوره های آموزشی فراوان دارد. جدای از این موضوع، حساسیت قطعات مختلف گوشی های هوشمند  samsungبه نگهداری لحظه به لحظه نیاز دارند. یکی از این قطعات اسپیکر گوشی سامسونگ است که وظیفه ی ضبط و پخش صدا را بر عهده دارد. در این مقاله به زمینه های بروز مشکل، همچنین نحوه ی تعمیر یا تعویض اسپیکر گوشی سامسونگ پرداخته ایم تا شاید برای کاربر کارگشا باشد.

     

    کارکرد اسپیکر در گوشی

    همانطور که گفتیم عمل ضبط و پخش صدا در گوشی توسط اسپیکر انجام می گیرد. هنگامی که لفظ کلی اسپیکر را به کار می بریم باید بدانیم که اجزای ریزتری عمل کلی اسپیکر را به عهده دارند. برای تعمیر و یا تعویض اسپیکر گوشی سامسونگ باید ابتدا عیب یابی درست در مورد هر بخش انجام بگیرد. سپس اقدامات تعمیراتی دنبال شود. به طور کلی اسپیکر گوشی سامسونگ از بخش های زیر تشکیل شده است.

     

    بلندگو Reciver یا  Earpiece دریافت صوت

    میکروفون Mic یا Microphone ارسال صوت

    بازِر Speaker یا Buzzer و یا Ringer   پخش سیگنال زنگ و آهنگ

    اختلال در عملکرد اسپیکر گوشی سامسونگ

    اسپیکر از جمله قطعات مهم و حساسی است که نیاز به مراقبت بیشتر دارد. اگر این قطعه در معرض عوامل خارجی قرار بگیرد به طور حتم با مشکل جدی برای تعمیر و یا تعوبض مواجه خواهد شد. شایع ترین عللی که موجب اختلال در عملکرد قسمت های مختلف اسپیکر گوشی سامسونگ می شود به بخش نرم افزاری و سخت افزاری آن مربوط می شود. هنگامی که صدا در گوشی نپیچد، صدای خش خش وجود دارد یا قطع و وصلی صدا مشاهده می کنید قطعا با مشکل در اسپیکرگوشی خود مواجه شده اید. همیشه مراقب باشید که تنظیمات صدای گوشی را تغییر ندهید. اگر خواسته و ناخواسته تنظیمات حذف و یا تغییر داده شد، با تنظیمات مجدد و یا بازگشت به کارخانه آن را بر طرف کنید. به یاد داشته باشید که هر برنامه ای را بر روی گوشی خود نصب نکنید ممکن است بدافزار باشد و عملکرد کل گوشی را مختل سازد.

     

    در مواقع دیگر مشاهده شده است که کاربر با بی توجهی گوشی خود را در معرض رطوبت، افتادن، ضربه، گرد و خاک، مایعات و … قرار می دهد. همین امر موجب خرابی اسپیکر گوشی سامسونگ شده و مراجعه به یک تعمیرکار ماهر و زبده ای که از قطعات اورجینال و اصل استفاده می کند را بر کاربر لازم می دارد.

     

    به طور خلاصه راهکارهای تست اسپیکر گوشی سامسونگ به طریق زیر است:

     

    هدست را جدا کنید.

    برنامه های مزاحم را حذف کنید.

    یک پیام صوتی برای خود بفرستید.

    یک کلیپ ویدئویی صدا دار پر کرده و تماشا کنید.

    گوشی را ریستارت کنید.

    در صورت ایراد در موارد بالا ریست فکتوری یا بازگشت یه تنظیمات کارخانه انجام دهید.

    اگر ایراد اسپیکر گوشی سامسونگ، با موارد بالا حل نشد به طور قطع مشکل، سخت افزاری است و باید با مراجعه به تعمیرکاری توانا به تعمیر دستگاه پرداخت. تعمیرات سامسونگ با دارا بودن جدیدترین تکنولوژی تعمیراتی روز دنیا قادر است به بهترین نحو دستگاه شما را تعمیر کند. گوشی سامسونگ خود را به ما بسپارید تا شاهد بازگشت کیفیت اولیه آن باشید.

     

    عیب یابی و تعمیر اسپیکر گوشی سامسونگ

    قبل از هر کاری ابتدا لوازم جانبی گوشی را از آن جدا کنید سپس به تست های مختلف برای عیب یابی اسپیکر گوشی سامسونگ خود بپردازید. به طور کلی مشکل در اسپیکر موبایل سامسونگ در سه بخش بازر، بلندگو و میکروفون اتفاق می افتد. در ادامه روش های تست کردن هر بخش اسپیکر گوشی سامسونگ را بیان کرده ایم باما همراه باشید.

     

    ۱-میکروفون ابتدا یک پیام صوتی ارسال کنید. اگر پیام صوتی شما ارسال نشد مشکل از بخش میکروفون اسپیکر است. (دو نوع میکروفون در گوشی هوشمند هست یکی برای ارسال پیام صوتی دیگری برای ضبط فیلم). یک تعمیرکار ماهر می داند اگر اسپیکر گوشی سامسونگ دچار چنین مشکلی شود، باید اتصال میکروفون به برد مورد بررسی قرار گیرد. در صورت اتصال به برد و باقی بودن اختلال، باید تعویض شود زیرا امکان تعمیر آن وجود ندارد.

     

    ۲-بلندگو اگر قادر به دریافت پیام صوتی نباشید مشکل از بلندگوی اسپیکر گوشی سامسونگ است. اگر گوشی را به تعمیر گاه ببرید خواهید دید که تعمیرکار ابتدا اتصال به برد را بررسی می کند سپس مسیر ارتباطی بلندگو تا آی سی را روی برد چک می کند. مقاومت بلندگو به طور معمول باید بین ۳۰ تا ۵۰ اهم باشد. اگر عددی خارج از این مقدار باشد بلندگو خراب بوده و نیاز  به تعویض دارد.

     

    ۳-مدار بازِر در صورت ایراد در پخش صدای زنگ و موسیقی، می توان گفت مشکل اسپیکر گوشی سامسونگ از قسمت بازر است. مقاومت این قطعه نیز بین ۸ تا ۱۶ متغییر است. اگر صدای خش خش شنیده شود به طور قطع خراب است و نیاز به تعویض دارد.

     

    خدمات تخصصی تعمیرات موبایل سامسونگ

    هر واحد تعمیرات باتجربه و باسابقه ای می داند که تعمیر موبایل سامسونگ نیاز به تخصص و گذراندن دوره های آموزشی تعمیرات دارد. به همین سبب این واحد تعمیراتی، تکنسین های آموزش دیده ی خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کرده است. در این واحد علاوه بر تعمیر و یا تعویض اجزای مختلف اسپیکر گوشی سامسونگ خدمات تخصصی در زمینه ی نرم افزاری و سخت افزاری به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

    انجام تنظیمات مجدد گوشی، حذف و یا نصب برنامه های مختلف، جرم زدایی، تعمیر ویا تعویض قطعات مختلف مانند دوربین، میکروفون، تاچ، ال سی دی، گلس، سوکت شارژ و … از جمله تخصصی ترین خدماتی است که در این واحد تعمیراتی ارائه می شود. خوشنامی واحد تعمیرات موبایل سامسونگ موجب گرایش عامه ی مردم به آن شده است. اگر می خواهید به صرفه ترین نوع خدمات را دریافت کنید حتما واحد تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ را انتخاب کنید.

     

    نمایندگی سامسونگ

    نمایندگی سامسونگ در زمینه ی مشاوره و فروش محصولات متنوع کمپانی خوش نام سامسونگ از جانب مردم به عنوان اولین انتخاب در جهت خرید و یا دریافت مشاوره دست پیدا کرده است. واحدهای مجزای این نمایندگی موجب سهولت کار مراجعین در هنگام خرید شده اند.. این نمایندگی کارشناسان توانایی را در کنار خود گرد آورده تا به صورت شبانه روزی به حل مشکلات و پاسخگویی به سوالات متداول عامه ی مردم بپردازند. اگر شما هم مثل غالب مشتریان نمایندگی سامسونگ به دنبال محصولات اورجینال و اصل کمپانی سامسونگ هستید حتما به این مرکز مراجعه کنید و از خدمات متنوع و گارانتی های طولانی آن بهره ببرید

     

    منبع: اسپیکر گوشی سامسونگ

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 376

    از تخصصی ترین خدمات در نمایندگی سامسونگ ، تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ است. در صورتی که بلندگو موبایل شما خراب باشد پخش صدا توسط گوشی با مشکل مواجه می شود. در مطلب زیر شما با روش های عیب یابی اسپیکر آشنا خواهیم کرد. در صورتی که مراحل زیر را طی کنید می توانید بدون مراجعه به تعمیرگاه خودتان تعمیرکار گوشی خود باشید. این تعمیر در نمایندگی سامسونگ به دست کارشناسان خبره صورت خواهد گرفت. در صورت ایجاد مشکل در بلندگوی گوشی در اولین مرحله عیب یابی این قطعه صورت می پذیرد. کارشناسان خبره نمایندگی سامسونگ می توانند گوشی شما را در کمترین زمان و با بالاترین دقت تعمیر کنند. اما در صورتی که این قطعه قابل تعمیر نباشند، این قطعه تعویض خواهد شد. تعویض تمام قطعات در تعمیرگاه نمایندگی سامسونگ با اطلاع به مشتری صورت خواهد پذیرفت. تمام قطعات تعویضی از قطعات اورجینال بوده و دارای بالاترین کیفیت می باشند.

     

    تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ

    نمایندگی سامسونگ

    نمایندگی سامسونگ با داشتن واحدهای جداگانه، به نیازهای کاربران خود در زمینه های متفاوت فروش و تعمیر می پردازد. از جمله این موارد می توان به تعمیرات موبایل و تبلت سامسونگ اشاره کرد. اگر به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کرده باشید متوجه خواهید شد که با تحویل گوشی خود به این نمایندگی در مرحله نخست عیب یابی صورت خواهد گرفت و سپس تعمیر موبایل سامسونگ با اطلاع مشتری صورت می پذیرد. توجه داشته باشید که اولویت کارشناسان نمایندگی سامسونگ تعمیر قطعه مربوطه است و در صورت نیاز تعویض قطعات که البته با اجاز مشتری می باشد، صورت خواهد گرفت.

    نمایندگی سامسونگ در طول سال های متمادی با اثبات توانایی بالا در تعمیرات موبایل و تبلت محبوبیت زیادی کسب کرده است. این مرکز انتخاب اول بسیاری از افراد هنگام تعمیر موبایل سامسونگ ، تبلت و دیگر محصولات سامسونگ است. نمایندگی تعمیرات سامسونگ متشکل از واحدهای تعمیراتی جداگانه هر محصول می باشد. واحد های تعمیر موبایل سامسونگ و واحد تعمیر تبلت سامسونگ از واحد های تخصصی در نمایندگی تعمیرات سامسونگ می باشد. این واحد ها با بهره گیری از پیشرفته ترین و به روزترین ابزار تعمیرات موایل و تبلت شما را با نهایت دقت و کیفیت انجام خواهند داد. با مراجعه به نمایندگی سامسونگ از خدمات مختلف این نمایندگی بهره مند شوید.

     

    تمام واحدهای تعمیرات در نمایندگی سامسونگ با بهره گیری از کارگاه های تخصصی و مجهز تمام مشکلات شما عزیزان را رفع خواهد نمود. به منظور ارائه تخصصی ترین خدمات برای هر محصول در این نمایندگی یک واحد جداگانه وجود دارد. هر یک از این واحد ها دارای متخصصین خبره هر یک از محصولات می باشد که باعث می شود کیفیت تعمیرات به میزان زیادی بالا رود. تمام تعمیرات در نمایندگی سامسونگ با گارانتی انجام می شود. بنابراین با خیال راحت دستگاه را به این نمایندگی بسپارید.

     

    عیب یابی صحیح و تعمیر بلندگو موبایل سامسونگ

    اگر اسپیکر دستگاه شما دچار مشکل می باشد در اولین قدم عیب یابی این قطعه صورت می گیرد. عیب یابی صحیح باعث می شود مشکل تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ به راحتی حل شود و از دستکاری قطعاتی که نیاز به تعمیر ندارند پرهیز شود. بنابراین در صورتی که بلندگو موبایل شما دچار مشکل شد با روش های مذکور گوشی خود را تست کنید تا مشکل مربوطه را تشخیص داده و حل کنید. در ادامه برخی از راه های تست و عیب یابی اسپیکر برای شما شرح داده می شود. این روش ها توسط کارشناسان متبحر گردآوری شده اند.

     

    مراحل تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ

    اگر هنگام استفاده از گوشی خود از یک هدست استفاده می کنید و صدایی شنیده نمی شود، ابتدا هدست را از گوشی خود جدا کنید. ممکن است وجود مشکل در هدست باعث بروز مشکل صدا توسط اسپیکر گوشی شده باشد. بنایراین هرگونه وسیله متصل به گوشی مانند هدست را از آن جدا کنید. سپس در گوشی خود پیغام بگذارید. پیغام ثبت شده را چک کنید. اگر صدای پیغام شما شنیده شد، بنابراین مشکل از هدست بوده است. اما در صورت شنیده نشدن صدا مراحل زیر را جهت تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ امتحان کنید.

     

    در مرحله بعد با ضبط یک کلیپ ویدیویی صدادار اسپیکر را تست کنید. کلیپ را اجرا کنید تا از سلامت اسپیکر مطمئن شوید. در صورت شنیده شدن صدا اسپیکر شما سالم است. اما در صورتی که مشکل مرتفع نشد، گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. اگر با این کار مشکل اسپیکر حل نشد، احتمالا مشکل در قطعه مورد نظر پیش آمده است. از آن جا که تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ یک کار بسیار ظریف است و نیاز به ابزارهای تخصصی دارد با مراجعه به نمایندگی موبایل سامسونگ تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما بسپارید. وجود قطعات اصل در این نمایندگی باعث می شود کیفیت اولیه صدا به گوشی شما بازگردد.

     

    منبع: تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 243

    از تخصصی ترین خدمات در نمایندگی سامسونگ ، تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ است. در صورتی که بلندگو موبایل شما خراب باشد پخش صدا توسط گوشی با مشکل مواجه می شود. در مطلب زیر شما با روش های عیب یابی اسپیکر آشنا خواهیم کرد. در صورتی که مراحل زیر را طی کنید می توانید بدون مراجعه به تعمیرگاه خودتان تعمیرکار گوشی خود باشید. این تعمیر در نمایندگی سامسونگ به دست کارشناسان خبره صورت خواهد گرفت. در صورت ایجاد مشکل در بلندگوی گوشی در اولین مرحله عیب یابی این قطعه صورت می پذیرد. کارشناسان خبره نمایندگی سامسونگ می توانند گوشی شما را در کمترین زمان و با بالاترین دقت تعمیر کنند. اما در صورتی که این قطعه قابل تعمیر نباشند، این قطعه تعویض خواهد شد. تعویض تمام قطعات در تعمیرگاه نمایندگی سامسونگ با اطلاع به مشتری صورت خواهد پذیرفت. تمام قطعات تعویضی از قطعات اورجینال بوده و دارای بالاترین کیفیت می باشند.

     

    تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ

    نمایندگی سامسونگ

    نمایندگی سامسونگ با داشتن واحدهای جداگانه، به نیازهای کاربران خود در زمینه های متفاوت فروش و تعمیر می پردازد. از جمله این موارد می توان به تعمیرات موبایل و تبلت سامسونگ اشاره کرد. اگر به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کرده باشید متوجه خواهید شد که با تحویل گوشی خود به این نمایندگی در مرحله نخست عیب یابی صورت خواهد گرفت و سپس تعمیر موبایل سامسونگ با اطلاع مشتری صورت می پذیرد. توجه داشته باشید که اولویت کارشناسان نمایندگی سامسونگ تعمیر قطعه مربوطه است و در صورت نیاز تعویض قطعات که البته با اجاز مشتری می باشد، صورت خواهد گرفت.

    نمایندگی سامسونگ در طول سال های متمادی با اثبات توانایی بالا در تعمیرات موبایل و تبلت محبوبیت زیادی کسب کرده است. این مرکز انتخاب اول بسیاری از افراد هنگام تعمیر موبایل سامسونگ ، تبلت و دیگر محصولات سامسونگ است. نمایندگی تعمیرات سامسونگ متشکل از واحدهای تعمیراتی جداگانه هر محصول می باشد. واحد های تعمیر موبایل سامسونگ و واحد تعمیر تبلت سامسونگ از واحد های تخصصی در نمایندگی تعمیرات سامسونگ می باشد. این واحد ها با بهره گیری از پیشرفته ترین و به روزترین ابزار تعمیرات موایل و تبلت شما را با نهایت دقت و کیفیت انجام خواهند داد. با مراجعه به نمایندگی سامسونگ از خدمات مختلف این نمایندگی بهره مند شوید.

     

    تمام واحدهای تعمیرات در نمایندگی سامسونگ با بهره گیری از کارگاه های تخصصی و مجهز تمام مشکلات شما عزیزان را رفع خواهد نمود. به منظور ارائه تخصصی ترین خدمات برای هر محصول در این نمایندگی یک واحد جداگانه وجود دارد. هر یک از این واحد ها دارای متخصصین خبره هر یک از محصولات می باشد که باعث می شود کیفیت تعمیرات به میزان زیادی بالا رود. تمام تعمیرات در نمایندگی سامسونگ با گارانتی انجام می شود. بنابراین با خیال راحت دستگاه را به این نمایندگی بسپارید.

     

    تماس با نمایندگی سامسونگ »

    عیب یابی صحیح و تعمیر بلندگو موبایل سامسونگ

    اگر اسپیکر دستگاه شما دچار مشکل می باشد در اولین قدم عیب یابی این قطعه صورت می گیرد. عیب یابی صحیح باعث می شود مشکل تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ به راحتی حل شود و از دستکاری قطعاتی که نیاز به تعمیر ندارند پرهیز شود. بنابراین در صورتی که بلندگو موبایل شما دچار مشکل شد با روش های مذکور گوشی خود را تست کنید تا مشکل مربوطه را تشخیص داده و حل کنید. در ادامه برخی از راه های تست و عیب یابی اسپیکر برای شما شرح داده می شود. این روش ها توسط کارشناسان متبحر گردآوری شده اند.

     

    مراحل تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ

    اگر هنگام استفاده از گوشی خود از یک هدست استفاده می کنید و صدایی شنیده نمی شود، ابتدا هدست را از گوشی خود جدا کنید. ممکن است وجود مشکل در هدست باعث بروز مشکل صدا توسط اسپیکر گوشی شده باشد. بنایراین هرگونه وسیله متصل به گوشی مانند هدست را از آن جدا کنید. سپس در گوشی خود پیغام بگذارید. پیغام ثبت شده را چک کنید. اگر صدای پیغام شما شنیده شد، بنابراین مشکل از هدست بوده است. اما در صورت شنیده نشدن صدا مراحل زیر را جهت تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ امتحان کنید.

     

    در مرحله بعد با ضبط یک کلیپ ویدیویی صدادار اسپیکر را تست کنید. کلیپ را اجرا کنید تا از سلامت اسپیکر مطمئن شوید. در صورت شنیده شدن صدا اسپیکر شما سالم است. اما در صورتی که مشکل مرتفع نشد، گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. اگر با این کار مشکل اسپیکر حل نشد، احتمالا مشکل در قطعه مورد نظر پیش آمده است. از آن جا که تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ یک کار بسیار ظریف است و نیاز به ابزارهای تخصصی دارد با مراجعه به نمایندگی موبایل سامسونگ تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما بسپارید. وجود قطعات اصل در این نمایندگی باعث می شود کیفیت اولیه صدا به گوشی شما بازگردد.

     

    منبع: تعمیر اسپیکر موبایل سامسونگ

    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 351

    شاید برای شما هم اتفاق  افتاده باشد که هنگام کار با گوشی خود متوجه داغ شدن بیش از حد آن شده باشید. ممکن است گوشی شما هنگام شارژ از حد معمول بیشتر داغ شود. اما به راستی دلیل این موضوع چیست؟ آیا این موضوع به استفاده بیش از حد شما از گوشی بر می گردد یا مشکل دیگری در گوشی شما به وجود آمده است؟ داغ شدن موبایل ال جی ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. این دلایل می تواند شامل استفاده نادرست از موبایل باشد. همچنین ممکن است داغ شدن موبایل ال جی به استفاده شما از گوشی مربوط نباشد و مشکل به گوشی برگردد و گوشی از اساس مشکل داشته باشد.

    داغ شدن موبایل ال جی

     به طور کلی داغ شدن گوشی امری عادی است. مثلا گرم شدن گوشی هنگام روشن شدن و یا گرم شدن گوشی هنگام شارژ امری عادی است. اگر گوشی شما در همین حد داغ شدن نیازی به نگرانی نیست. اما اگر گرمای گوشی شما بیش از حد معمول باشد، باید به آن توجه کرد و آن را جدی گرفت. این گرمای بیش از حد می تواند صدمات جبران ناپذیری به گوشی شما وارد کند. اگر گوشی شما بیش از اندازه داغ می شود مقاله پیش رو را مطالعه کنید. در این مقاله راه های مختلفی برای حل این مشکل به شما ارائه می شود. مقالات نمایندگی ال جی راه گشای بسیاری از مشکلات شما خواهند بود.

     

    داغ شدن موبایل ال جی

    نمایندگی رسمی ال جی

    انواع خدمات در نمایندگی ال جی به دست کارشناسان متبحر نمایندگی ال جی صورت می گیرد. این نمایندگی انواع مشکلات ایجاد شده در گوشی شما مانند داغ شدن موبایل ال جی و دیگر مشکلات را حل می کند. همچنین وجود کارشناسانی که می توانند پاسخگوی مشکلات شما به صورت تلفنی باشد، توانسته است را حل مشکلات شما عزیزان باشد. این کارشناسان دارای مدارک معتبر بین المللی بوده و با وسواس زیاد توسط مدیریت نمایندگی رسمی ال جی انتخاب می شوند. از دیگر موارد مهم در نمایندگی ال جی وجود واحدهای جداگانه برای تعمیرات هر محصول است. تعمیرات موبایل ال جی و تبلت ال جی در این واحد ها به صورت تخصصی انجام می شود. در صورتی که برای گوشی و تبلت شما مشکلی پیش آمد به نمایندگی ال جی مراجعه کنید. بسیاری از مشکلاتی که توسط دیگر نمایندگی ها قابل حل نمی باشد در نمایندگی ال جی و به دست تعمیرکاران خبره این نمایندگی قابل حل می باشد.

    نمایندگی تعمیرات ال جی

    تماس با نمایندگی رسمی ال جی »

    دلایل داغ شدن موبایل ال جی

    با اجرای هر فرمان در گوشی شما فعل و انفعالاتی در گوشی انجام می شود. این فرمان ها برای اجرا نیاز به یک نیروی الکتریسیته دارند. برقراری نیروی الکتریسیته به ایجاد حرارت در قطعات دستگاه منجر می شود. مقدار گرمایی که در اثر اجرای فرمان در یک قطعه ایجاد می شود باید با میزان الکتریسیته دریافتی تناسب داشته باشد. هر چه برنامه ای که اجرا می شود سنگین تر باشد و فرمان های بیشتری دریافت کند، جریان الکتریسته بیشتری مصرف می شود. از این رو گوشی شما بیشتر داغ می شود. در مواردی که گوشی شما بیش از حد داغ شود باید دلایل ایجاد چنین مشکلی بررسی شود. این دلایل ممکن است نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد. با داغ شدن موبایل ال جی قطعات داخلی آسیب می ببیند و حتی گوشی شما منفجر شود. بنابراین اگر میخواهید از بروز اشکال در گوشی خود در اثر داغ شدن و بروز خسارت جلوگیری کنید به مطالبی که در ادامه آمده است توجه کنید.

     

    اشکال در باتری گوشی و شارژر از دلایل داغ شدن موبایل ال جی

    گوشی شما هنگام شارژ با این که در حال پردازش سنگین نیست ممکن است داغ شود. استفاده از باتری غیر اورجینال در گوشی می تواند باعث داغ شدن گوشی شود. اگر باتری گوشی شما نیاز به تعویض دارد حتما به این نکته توجه کنید که تعویض باتری شما با باتری اصل صورت گیرد. اگر در مورد غیر اصل بودن باتری گوشی خود شک ندارید، بنابراین این احتمال جود دارد که باتری شما دچار مشکل است. در چنین مواقعی تعمیر و یا تعویض باتری معیوب راه حل مشکل شما می باشد. از دیگر مواردی که می تواند باعث داغ شدن موبایل ال جی هنگام شارژ شود، استفاده از شارژرهای نامناسب و غیر اصل در گوشی است. سعی کنید برای شارژ از شارژر مختص گوشی خود استفاده کنید و اگر نیاز به تعویض شارژر گوشی خود داشتید، شارژر اصل را خریداری کنید. هنگامی که گوشی با شارژ غیر اصل به مدت طولانی به جریان برق متصل باشد دمای موبایل بالا رفته و آسب خواهد دید

     

    ویروس ها و نرم افزارهی مخرب

    نصب برنامه های غیر مطمئن در گوشی می تواند به گوشی شما آسیب جدی وارد کند. چنین برنامه هایی که با نام بدافزار نیز شناخته می شوند می تواند باعث داغ شدن موبایل ال جی شوند. دلیل این موضوع اشغال گوشی و اجرای دستورات متوالی و مضر توسط اینگونه برنامه هاست. این نوع برنامه ها باعث زیاد شدن میزان پردازش اطلاعات در گوشی می شود. با افزایش پردازش ممکن است گوشی شما بیش از حد داغ شود. از این رو باید در برابر نفوذ چنین برنامه هایی و ویروسی شدن گوشی، از موبایل خود محافظت کنید. توجه به امنیت گوشی از موارد بسیار مهم در نگهداری از گوشی است. از نصب نرم افزارهای از منابع ناشناخته جلوگیری کنید. این موضوع باعث می شود گوشی شما از شر بد افزار ها و نرم افزار های مخرب در امان بماند. بنابراین احتمال بالا رفتن بیش از حد دمای گوشی شما کمتر می شود.

     

    اجرای بازی های سنگین و داغ شدن موبایل

    موبایل با اجرای دستورات سنگین میزان بیشتری گرما تولید خواهد کرد. بازی از برنامه هایی است که برای اجرا نیاز به منابع بیشتری دارد و داغ شدن موبایل ال جی را در پی دارد. با اجرای دستورات سنگین هنگام بازی گوشی شما داغ خواهد شد. توجه داشته باشید که برای استفاده از گوشی خود برای بازی، سخت افزار گوشی خود را در نظر داشته باشید. اگر سخت افزار شما برای بازی ضعیف باشد ممکن است گوشی شما در صورت استفاده بیش از حد برای بازی، گرمای زیادی تولید کند.

     

    اجرای برنامه های پس زمینه و وای از دلایل داغ شدن موبایل ال جی

    کنترل اجرای برنامه های پس زمینه در گوشی بسیار مهم می باشد. اگر برنامه های زیادی در پس زمینه موبایل در حال اجرا باشد در عملکرد گوشی شما اختلال ایحاد خواهد شد. میزان داغ شدن موبایل ال جی رابطه مستقیمی با تعداد برنامه های در حال اجرا دارد.  بنابراین برای جلوگیری از داغ شدن باتری موبایل برنامه های پس زمینه غیر ضروری را ببندید. از برنامه های پس زمینه ای که می تواند باعث ایجاد حرارت در گوشی شما شود وای فای است. اگر وای فای گوشی دائما روشن باشد تبادل اطلاعات به صورت مکرر انجام خواهد شد. در نتیجه گوشی شما داغ خواهد شد. در مواردی که احتیاج به استفاده از اینترنت ندارید وای فای گوشی خود را خاموش کنید.

     

    قاب محافط موبایل نامناسب

    قاب  نامناسب می توانند ضرر زیادی به گوشی شما برساند. استفاده از قاب هایی که ورود و خروج جریان هوا در گوش شما را با مشکل رو به رو می کنند بسیار مضر است و می تواند حرارت گوشی شما را بالا ببرد. قاب های با ضخامت بالا که فاقد مجرای خروج هوا هستند می توانند باعث داغ شدن موبایل ال جی شوند. اگر گوشی شما داغ شد، قاب آن را جدا نمایید تا از افزایش دما بیش از حد جلوگیری کنید.

    منبع: داغ شدن موبایل ال جی

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 320

    از جمله مشکلات دردسرساز در موبایل ، شارژ نشدن موبایل آیفون است. از آنجا که مشکل پیش آمده در بسیاری از مواقع باعث تحمیل هزینه های زیادی به شما می شود، پیشگیری از وقوع این موضوع بسیار مهم است. در ادامه مطلب به دلایل ایجاد این مشکل در گوشی اپل و راه های حل آن می پردازیم.

     

    نمایندگی اپل ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر به شما مشتریان محترم است. در صورت بروز مشکل شارژ نشدن موبایل آیفون با مراجعه به نمایندگی اپل و دریافت راهنمایی از کارشناسان متبحر این نمایندگی تعمیر گوشی شما صورت خواهد گرفت. کارشناسان نمایندگی تعمیرات اپل پس از عیب یابی گوشی شما و بررسی علت عدم شارژ، تعمیر گوشی شما را انجام خواهند داد.

     

    شارژ نشدن موبایل آیفون

    نمایندگی رسمی اپل

    نمایندگی رسمی اپل در نقاط مختلف کشور عزیزمان با ارائه خدمات با کیفیت به هموطنان عزیز باعث رضایت بسیاری از کاربران اپل شده است. این نمایندگی دارای تجهیزات به روز و با کیفیت به منظور تعمیرات تبلت و موبایل می باشد. اهمیت به روز بودن و تجهیز بودن کارگاه های نمایندگی اپل از اولویت مدیران این نمایندگی است. کارشناسان این نمایندگی از سطح بالای مهارت در تعمیرات بهره برده اند. در صورت نیاز به تعمیر محصولات اپل به نمایندگی اپل مراجعه نمایید.

     

    تماس با نمایندگی رسمی اپل »

    عوامل شارژ نشدن موبایل آیفون

    علت: مشکل در پورت ‌یو اس بی . اگر پورت یو اس بی یا سوکت شارژ گوشی خراب باشد هنگام شارژ به مشکل برخواهید خورد. اگر قسمت داخلی سوکت شارژ دچار آسیب یا جابجایی شود ، هنگام شارژ به مشکل برخواهید خورد.

     

    راه حل: انجام تعمیر سخت‌افزاری جزیی می تواند مشکل شارژ نشدن موبایل آیفون را حل کند. برای این کار پس از خاموش نمودن گوشی و خروج باتری از آن از یک شی کوچک مثلا خلال دندان استفاده نمایید. برای این کار با استفاده از این شی زائده درون پورت یو اس بی را کمی جا ‌به‌ جا کنید. دقت داشته باشید که هنگام انجام این کار نهایت دقت را انجام دهید.

     

    علت: وجود گرد و غبار در دستگاه . نگهداری گوشی در مکان های پر گرد و غبار و آلوده باعث گرفتگی پورت یو اس بی و اختلال در شارژ خواهد شد. همچنین نگهداری گوشی در مکان های پرزدار می تواند باعث گرفتگی این درگاه و عدم شارژ دهی شود.

     

    راه حل: زدودن گرد و غبار و آلودگی از پورت شارژ چاره ساز مشکل شارژ نشدن موبایل آیفون خواهد بود. شما می توانید با استفاده از قوطی هوای فشرده یا چیز دیگری که با استفاده از کمپرس هوا گرد و غبار پورت شارژر دستگاه را خارج کند، مشکل را برطرف نمایید.

     

    علت: خرابی کابل دستگاه . در شارژهایی که آداپتور و کابل از یکدیگر جدا می شوند، احتمال خرابی کابل بیشتر از آداپتور می باشد.

     

    راه حل: از آسان‌ترین روش ها برای تشخیص این موضوع تعویض کابل است. در صورتی که با تعویض کابل، خرابی کابل محرز شد، عمل شارژ را با کابل سالم انجام دهید. به این نکته توجه کنید که تعویض کابل شارژر با نوع استاندارد و شرکتی آن انجام شود.

     

    علت: خرابی آداپتور. خرابی آداپتور در شارژر های جدا شدنی از عوامل شارژ نشدن موبایل آیفون است. بر اثر وصل و جداسازی کابل به دفعات بالا محل اتصال آداپتور و کابل شل یا خراب خواهد شد.

     

    راه حل: از یک آداپتور دیگری برای شارژ استفاده کنید. همچنین عملکرد ترکیب کابل و آداپتور را بر روی یک دستگاه دیگر امتحان کرد.

     

    علت: عدم رعایت نکات ایمنی. بی توجهی به رعایت نکات مهم هنگام شارژ می تواند در شارژ اختلال ایجاد کند و باعث شارژ نشدن موبایل آیفون شود.

     

    راه حل: از قرار دادن گوشی در مجاورت آب، مکان مرطوب و مکان بسیار گرم هنگام شارژ جدا خودداری کنید. همچنین اتصال گوشی به شارژر پس از اتمام شارژ باعث ضرر رساندن به گوشی و در مواقعی انفجار باتری می شود.

     

    علت: کالیبره نبودن باتری گوشی. اگر گوشی کالیبره نباشد، عدد نمایش داده شده در قسمت نشانگر شارژ عددی واقعی نیست. در چنین مواقعی با وجود نشان دادن شارژ کامل در گوشی باتری شارژ نشده است.

     

    راه حل: با کالیبره کردن گوشی، مشکل شارژ نشدن موبایل آیفون را حل کنید. این کار با استفاده از نرم افزار های مختلف صورت می گیرد.

     

    علت: عمر محدود باتری. باتری ها پس از سپری کردن عمر مفید هنگام شارژ دچار مشکل خواهند شد. در مورد باتری های با عمر بیشتر از ۲ سال این مساله بسیار شایع است.

     

    راه حل: از نشانه های ظاهری خرابی باتری متورم شدن آن و نشت مایع از باتری در بعضی از مواقع می باشد. برای گوشی های با باتری غیرقابل جداسازی، دستگاه را به پشت و بر سطحی صافی بچرخانید. برآمدگی در دستگاه با باتری معیوب مانع از چرخش صحیح موبایل خواهد شد. تعویض باتری در این مواقع چاره مشکل شارژ نشدن موبایل آیفون است.

     

    منبع: شارژ نشدن موبایل آیفون

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 339

    تعمیر تاچ موبایل آیفون

     

    پیشرفت تکنولوژی کارکرد گوشی ها و تبلت های هوشمند را تنها از طریق تاچ فراهم کرده است. تولیدات کمپانی اپل هم از این قاعده مستثنی نبوده است. در یک تعریف کلی می توان گفت که تاچ یا صفحه بی لمسی گوشی های امروزی تنها رابط میان افراد و محتویات داخلی گوشی می باشد. به همین منظور آسیب دیدگی این بخش از دستگاه نگرانی های بسیاری را برای کاربر ایجاد خواهد کرد. تعمیر تاچ موبایل آیفون نیاز به دانش و مهارت دارد به همین خاطر باید توسط متخصصان انجام شود. در این مقاله شما کاربران گرامی را با انواع دلایل مختلف که زمینه ساز آسیب دیدگی تاچ آیفون می باشند آشنا خواهیم کرد، همچنین تمام راه حل های موجود برای تعمیر تاچ موبایل آیفون را در اختیارتان قرار خواهیم داد. همراه ما باشید.

    تعمیر تاچ موبایل آیفون

    تعمیر تاچ موبایل آیفون

    نکات مهم در نگهداری و تعمیر تاچ موبایل آیفون

    همان طور که گفته شد تاچ بخش مهمی از دستگاه است. بنابراین بهترین کار رعایت نکات مهم در نگهداری و تعمیر تاچ موبایل آیفون می باشد. یکی از راه هایی که در نگهداری از تاچ مهم است مراقبت بسیار از گوشی می باشد. زیرا از شایع ترین دلایلی که تاچ آیفون را با مشکل مواجه می کند افتادن این دستگاه از ارتفاع است. استفاده از گلس هم می تواند تاثیری هرچند کوچک در حفظ تاچ آیفون داشته باشد. دراین میان یادآوری این نکته ضروری است که همیشه هم عوامل خارجی منجر عدم کارکرد تاچ نمی شود بلکه در بعضی موارد نصب برنامه های غیر معتبر تاچ گوشی را متوقف و یا از کار می اندازد.

     

    با این وجود بهتر است دقت لازم برای نصب اپلیکیشن های مورد نیاز خود را داشته باشید. رطوبت و خیس بودن انگشتان یکی دیگر از موارد یاست که عملکرد تاچ را متوقف می کند زیرا دستگاه تشخیص  درستی از حرکت انگشتان شما ندارد. اگر در چنین شرایطی بودید انگشتان خود را کاملا خشک کنید و سپس کار با دستگاه را شروع کنید، البته در این مورد امیدوار باشید که آب به صفحه نفوذ نکرده باشد چون در این زمان شما هیچ راهی به جز تعویض تاچ آیفون نخواهید داشت.

     

    تعویض یا تعمیر تاچ موبایل آیفون

    تعمیر تاچ موبایل آیفون تنها تا زمانی امکان پذیر است که این خرابی یا ضربه خوردگی به صفحه نمایش اصلی نرسیده باشد. زیرا در این مورد آسیب بیشتر است و مشکل با تعمیر تاچ آیفون برطرف نخواهد شد. تعمیرکاران متخصص ما در این نمایندگی تمام راه حل های موجود برای تعمیر تاچ آیفون شما را امتحان خواهند کرد. اما در بعضی موارد ناچار به تعویض این قطعه هستیم. لازم نیست نگران باشید، کادر فنی این مجموعه تعویض تاچ گوشی آیفون را با یک نمونه ی اصل آن جایگزین خواهند کرد. بنابراین اختلالی در دستگاه شما پیش نمی آید. لازم به ذکر است که تعویض و تعمیر تاچ موبایل آیفون در این مرکز تنها با اطلاع و تایید شما انجام خواهد شد. مراجعه به این نمایندگی رسمی اپل خدمات ارائه شده را برایتان تضمین خواهد کرد.

     

    نمایندگی اپل

    نمایندگی اپل سالهاست با داشتن سابقه ی درخشان توانسته است رضایت اغلب کاربران را جلب کند. حضور مشاوران مجرب اعتبار ویژه ای به این نمایندگی بخشیده است زیرا خریداران می توانند با مراجعه به این نمایندگی تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از مشاوران دریافت کنند.
    همچنین هر گونه ابهام خود در خصوص کارکردهای دستگاه مورد نظر و نحوه ی نگهداری از آن را برطرف کنند. شعار نمایندگی موبایل اپل تضمین کیفیت و مشتری مداری می باشد که به آن جامه ی عمل پوشانده است. همین موضوع باعث شده تا ترجیح اول کاربران برای تعمیرات و خرید محصولات باشد
    .

    نمایندگی موبایل اپل

    تعمیرات اپل

    تعمیرات اپل با  وجود تعمیرکارانی متخصص و مجرب توانسته است تمام عیوب دستگاه های این کمپانی را در واحد هایی مجزا برطرف کند. ضمن آن که حضور کادر فنی قدرتمند فرآیند تعمیرات را در این واحد سرعت بخشیده است. استفاده از مدرن ترین ابزارآلات و جدیدترین امکانات جهان باعث شده تا سرویس های تعمیرات به بهترین شکل ممکن ارائه شود. لازم به ذکر است که تعویض قطعات در این واحد تنها با جایگزینی نمونه ی اورجینال آن انجام می شود. با مراجعه به این واحد می توانید تمام آسیب دیدگی ها و صدمات دستگاه خود را برطرف کنید.

    منبع: تعمیر تاچ موبایل آیفون

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 340

    یونیت لیزر یکی از قطعات کاربردی موجود در دستگاه‌های کپی لیزری است که بخش از عمده‌ای از فرآیند چاپ برعهده آن است. بدیهی است در صورت خرابی این قطعه، کل فرآیند چاپ با مشکل مواجه شده و مختل می‌گردد. از این رو خرابی‌های پیش آمده در یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا می‌بایست در اسرع وقت رفع گردند. به دلیل حساسیت این قطعه، تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا صرفاً می‌بایست به دست تعمیرکاران خبره این حوزه انجام پذیرد. در غیر اینصورت –یعنی در صورتی که تعمیر این بخش به تعمیرکاران نابلد محول شود- امکان دوچندان شدن اشکال پیش آمده و آسیب دیدن سایر بخش‌های دستگاه وجود دارد. (شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز ایراد در این بخش از دستگاه به مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی ، واحد تعمیرات یونیت لیزر دستگاه کپی مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های مربوطه را دریافت کنید)

    یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

    تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

    برخی اشکالات پیش امده در یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا به دلیل بروز اختلال در تنظیمات و محل جاگیری این قطعه است. بنابراین توصیه می‌شود در وهله نخست، محل قرار گیری یونیت لیزر، بررسی گردد و جابجایی‌های مورد نیاز انجام شود. برای این کار یک برگ را به عنوان الگو پرینت بگیرید تا زاویه تنظیم مورد نیاز را تخمین بزنید. در ادامه شیشه اسکن را خارج کنید و کاور موتور چند ضلعی را خارج کنید. کاور سمت راست را نیز خارج کنید. پیچ های یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا را شل کنیدو همزمان با این که مراقب درجه A هستید از یک پیچ گوشتی دو سو B برای حرکت دادن یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا به چپ یا راست برای تنظیم موقعیت یونیت استفاده نمایید. (مطابق تصویر زیر)

     

    تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

    پس از این کار موقعیت یونیت اسکن لیزر را تنظیم کنید. در صورتی که الگو در گوشه لبه بیرون آمده از دستگاه [C] کج باشد، یونیت را به گونه‌ای حرکت دهید که چاپ را روی درجه به سمت عقب حرکت دهد. و در صورتی که الگو در گوشه سمت چپ پایین لبه انتهایی [D] کج شده باشد، یونیت را طوری حرکت دهید که چاپ را روی درجه به سمت جلو حرکت دهد. توجه داشته باشید که درجه موجود به منظور افزایش ۱ میلی متری تنظیم شده است. پس از تنظیم یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا، پیچ های روی یونیت را محکم کنید، دستگاه را اسمبل کنید و کپی بگیرید. الگو را بررسی کنید و در صورت نیاز مراحل ذکر شده را مجدداً تکرا نمایید.

    نشانه های خرابی یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

    در آمدن پین آینه ی هندسی شکل یونیت لیزر

    خرابی لیزر

    کثیفی آینه ها و یا لنزهای یونیت لیزر

    تار بودن تصویر

    خرابی سوکت یونیت لیزر

    تعویض یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

    تلاش کارشناسان ما در مرکز تعمیر یونیت لیزر کپی توشیبا بر بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و عدم تعویض قطعات آن است. لیکن در صورتی که پس از بررسی های اولیه و کارشناسی، عدم امکان تعمیر یونیت دستگاه کپی توشیبا اعلام گردد این امکان فراهم گشته تا این بخش از دستگاه توسط قطعه اورجینال و برچسب دار شرکتی تعویض گردد. تعویض و تعمیر یونیت لیزر دستگاه فتوکپی توشیبا، تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی Toshiba، ریکاوری یونیت درام دستگاه کپی توشیبا، بازیابی یونیت فیوزینگ دستگاه کپی توشیبا، تعمیر یونیت فیدر و تعمیر یونیت کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا و … برخی از خدمات تخصصی ارائه شده درمرکز تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا است که توسط خبره ترین کارشناسان و با استفاده از برترین تجهیزات و قطعات انجام می پذیرد.

    نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

    نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا  در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی این برند را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. تمامی سرویس‌ها و خدمات مرتبط با تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد و برخوردار از بالاترین سطح کیفی است. کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از دستگاه‌های کپی، توانایی آن را دارند تا هریک از دستگاه های معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

     

    منبع: یونیت لیزر دستگاه کپی توشیبا

     
    markaztamiratiran
    -
    بازدید : 353

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 72
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه